Började spela typ 99 eller var det 2000? Aja det var trevliga tider, kände hur jag gled fram med min gubbe, eller möjligtvis hacka fram minnet sviktar.
Fyfan vad nice tibia var då, outfitsen, items ja typ allting

. Nu kan man väll säga tibia suger pung? Slutade nog spela 2005, 2003 "tror jag", jag spela som värst. På ett år fick jag upp en lvl 63rp "pinsamt", men jag var mer för att ha ihjäl folk, en att lvla gubben. Världen var Valoria, sålde gubben 1000kr utan eq :- ).
Spela Antica innan dess, blev typ max lvl 36, men som sagt la min kraft på att döda folk

. Lvl 8 knight club 70, club ring mag lvl 4! Tasker hella dagarna träna träna, var skoj att pka sen var två stk båda lvl 8 knights. Uh trap i Thais m.m. Sänkte massa folk 40-50. Sen har jag haft en rad med pk chars. Som bäst fick vi ihjäl några lvl 80 snubbar, sen gjorde folket jag pka med en guild "Legendary pks". Eller nåtsånt, palla inte va med jävla äckeln var alla utom 1. Sluta tibia och nu har jag varit tibia ren i ett halvår ungefär. Sista världen var Thoria blev 30 sorc.
Jävla skit tibia har blivit, inbyggda aim grejer och mög. Jag trodde Skullsystem var vidrigt, men Cip kunde visst förstöra mer. Fatta många acc som gick åt jävla skitiga aouto bans. Fundera att börja ett tag innan igen, men updaten kom så kommer aldrig mer logga in på skiten.
Blev lite mycket, aja skit samma.