Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-02-08, 11:50
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rodah
Att spela Tibia utan bot är efterblivet, true story.
Nej, jag tänker inte motivera.
innan när man kunde pvpa med lvl 30 mages fanns det ju en helt annan aspekt av spelet, nu är det bara en enorm ot server och det är ganska efterblivet att inte botta, ja

jag minns när det knappt fanns något ställe i spelet där du kunde expa snabbare än 40k/h, nu kan ju trycka 200k/h med en 50 paladin typ
Citera
2012-02-08, 11:56
Medlem
Kalaspungs avatar
Finns det ens någon bot som funkar nu förtiden som gör att man inte blir bannad?

Ska slänga på lite prem tid nu har jag tänkt mig, finns det många som lirar på Inferna här på fb?
Citera
2012-02-08, 11:59
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspung
Finns det ens någon bot som funkar nu förtiden som gör att man inte blir bannad?

Ska slänga på lite prem tid nu har jag tänkt mig, finns det många som lirar på Inferna här på fb?
jag har en 84~ paladin och nån 60~ knight där, har inte spelat på över ett år

är det nån som vill spela seriöst så kanske jag återvänder
Citera
2012-02-08, 12:03
Medlem
Kalaspungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mines
jag har en 84~ paladin och nån 60~ knight där, har inte spelat på över ett år

är det nån som vill spela seriöst så kanske jag återvänder
Jag blev nyss övertalad av en polare att börja så tänkte slänga på prem nu faktiskt
Citera
2012-02-08, 12:49
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zuiqi
Kul att "spela" när botten spelar åt en....

som knight, UTAN BOT, tro det eller ej. 690k xp/h, tar level varannan timme. så mkt xp/h skulle du aldrig få me bot...
På en high populated server kunde du lätt få mer än det i deeper banuta, MED bot.
Citera
2012-02-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mines
old client fasades ur ca 2 år innan eternia startades

folk verkar ha dålig koll på vad old client innebär;

old client är v 6 och tidigare, såhär såg det ut http://www.nightmareknights.com/Screens/Xenorian.jpg

True that, testade spela på Antica när det var old client. när Eternia släpptes började jag dock spela ordentligt.
Citera
2012-02-08, 13:44
Medlem
Kalaspungs avatar
Hur säkert är det att botta nuförtiden? Villken/villka bots är det som gäller isåfall? :/
Citera
2012-02-08, 14:20
Medlem
Deathwanderers avatar
svar på den frågan finns på varannan sida...

nej, finns ingen bot som e 100%.

ja köpte dock xenobot igår för o lvla freeacc moneymakers/några skit gubbar på mina prem accs, som ja inte bryr mig så mkt om, mitt main acc kmr ja manuella.

redbot, xenobot e dom botsen ja vet finns atm, testa.
Citera
2012-02-08, 14:53
Medlem
Kalaspungs avatar
Men hittar inget riktigt utförligt svar..

Finns det många scripts funkar dem som vanliga NG ELF NEO bot gjorde? fan vad lame om dem inte gör det......
Citera
2012-02-08, 16:49
Medlem
Robss avatar
Kan även varna lite att de Redbot och Xenobot länkarna som sprids på tibias forum inte är de officiella länkarna, detta är bara folk som försöker lura er att skaffa keylogger etc.
Citera
2012-02-08, 18:16
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspung
Men hittar inget riktigt utförligt svar..

Finns det många scripts funkar dem som vanliga NG ELF NEO bot gjorde? fan vad lame om dem inte gör det......
för det finns inget utförligt svar, ingen vet hur säkert det är, och kommer antagligen aldrig veta eftersom endast cip vet
Citera
2012-02-08, 19:59
Medlem
Kaanquests avatar
Jag har en level 43 knight med 68/68 och jag spelar allt som oftast helt själv. Några tips på några quest's jag kan göra solo och ställen att hunta på?

De enda questsen jag gjort är några av Grizzly Adam's och Aritos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in