Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-09-28, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obi-Wan
Någon som känner till en bra sida där man kan köpa guld? Tror ni det går att lita på http://www.tibiaitem.com/ ? Verkar vara hyffsade priser...

Kanske är någon här på flashback som säljer 1-2kk på antica?
Tibigold.webs.com

De är gröna
Citera
2011-09-28, 16:49
Medlem
McGregors avatar
Mutated Rats tasken var väl 200 råttor förut?
Nu är det 400
Citera
2011-09-28, 17:41
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
hade varit intressant, men jag laggar på dom servrarna, även fast ja använder Leatrix Latency Fix, som har fixat bort alla mina steplaggs på vanliga german servers iaf..

men ddrar upp en char på nova, har dragit den till island stället iaf.. började jobba igår o både igår o idag har ja jobbat 10 timmar.. trött som fan o orkar inte ens fixa bot/script.. men frå no med imorn så kmr jag bara jobba 6 timmar... så d blire mer nörd tid "Don lack" e jag på nova btw

Inte de program ja menade :P ja menade de som alla brs använder tror inte så många utav oss i europa vet av det då det är ett BR program som kostar typ 20 kr ja använde de när ja krigat funkar utmärkt:P
Citera
2011-09-28, 17:42
Medlem
dryslians avatar
ALSO försökte fixxa mounten warhorse? verkade lätt i wiki men att hitta en häst att USE skiten på verkar vara svårare någon som vet?
Citera
2011-09-28, 19:07
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dryslian
ALSO försökte fixxa mounten warhorse? verkade lätt i wiki men att hitta en häst att USE skiten på verkar vara svårare någon som vet?

Jag vet faktiskt inte om någon har lyckats ännu, har aldrig sett någon med den eller hört att någon lyckats på någon värld.

Pressade en hel sea serpent-task idag på 5 timmar~ i brist på annat. Bra med profit, kass loot i bossen dock. 5 och en halv level kvar till 200
Citera
2011-09-28, 20:59
Medlem
Deathwanderers avatar
vet inte heller nån som lyckats!

hur gåre för er på nova då, ni som kör;D?

håller på me en knight så ja kan fixa pengar där atm.. så sorcen e på paus ist! ^^
Citera
2011-09-28, 22:26
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Hahahaha gjorde nyss årets fail på min drulle, fick mig en rejäl snyting på 450+ av en quara predator... så hinner jag precis upp för trappan med 10 hp. Skriver ett "amagad really close this one..." ....

Sep 28 2011, 22:16:24 CEST Died at Level 89 by drowning.

Hjälmjäveln!
Citera
2011-09-29, 04:15
Medlem
Robss avatar
Drar 26 inatt på pallyn tror jag om jag orkar stanna uppe, sen imorgon blir de fan att tvinga någon polare att hjälpa mig med access till yalahar, de är alltid så jävla upptagna, inte ens en monk orkar dom fixa åt mig.
Citera
2011-09-29, 06:27
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Hahahaha gjorde nyss årets fail på min drulle, fick mig en rejäl snyting på 450+ av en quara predator... så hinner jag precis upp för trappan med 10 hp. Skriver ett "amagad really close this one..." ....

Sep 28 2011, 22:16:24 CEST Died at Level 89 by drowning.

Hjälmjäveln!

hahaha, jobbigt läge
Citera
2011-09-29, 11:57
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Någon som vet om de nya bossarna har någon fin loot? Kan plöja 1 task om dagen nu, 2 kanske om jag går drakens med healer. Vore ju fint om ghastly dragon-bossen hade något extremt, eller medusabossen kanske. Med tanke på att Leviathan har frozen plate så måste det ju med största sannolikhet finnas något rare i någon av de andra bossarna!
Citera
2011-09-29, 13:03
Medlem
De sägs att Hellhound bossen droppar Ravenwing axe och Molten plate. Och du vet att när du klarar en task kan du dräpa vilken boss du vill
Samt om du får 100 points,gör du en task till så kan du döda alla low lvl bossar.
Citera
2011-09-29, 13:30
Medlem
dryslians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Drar 26 inatt på pallyn tror jag om jag orkar stanna uppe, sen imorgon blir de fan att tvinga någon polare att hjälpa mig med access till yalahar, de är alltid så jävla upptagna, inte ens en monk orkar dom fixa åt mig.

jag skulle orka hjälpa dig med det mesta fast spelar dock i solera :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in