Ny på flashback men gibbar Tibia är lvl 40 RP. Har huntat i peninsula tomb -3 mellan 25-40 och behöver nu ett nytt ställe att hunta, funderar på yalahar Cemetery Quarters men har tröttnat lite på crypt shamblers och vill gärna hunta något annat. Några tips? (som jag sa är Rp dvs prem).
Yalahar drags, eller mutated rats.. eller.. vamp hell? necros? Köru manuellt eller bot? Personligen så <3 drags på pallys. Körde 35~ till 80 (med undantag ibland ofc) på drags typ, fett chill på pally.
Hade inte spelat tibia på 4 år när jag testade spelet igen för någon vecka sen, fyfan vad mycket de har ändrat i spelet...Gillade dock spelet som det var på den tiden, varför ska man kunna rida på grjeer på tibia? neej!
Aug 19 2011, 11:49:59 CEST Killed at Level 303 by F****** ***.
Aug 19 2011, 12:01:10 CEST Died at Level 250 by a nightmare.
Aug 19 2011, 11:50:59 CEST Died at Level 204 by a nightmare.
Yalahar drags, eller mutated rats.. eller.. vamp hell? necros? Köru manuellt eller bot? Personligen så <3 drags på pallys. Körde 35~ till 80 (med undantag ibland ofc) på drags typ, fett chill på pally.
Jag kör manuellt, vet inte några bots (tips på några bots som funkar lätt och är säker?) Tack för tipsen angående ställen att hunta tror jag ska testa dragons i yalahar. Borde jag köra crossbow eller spears?
Har även funderat på att köpa guld, någon som har något tips på billigt guld som är säkert?
Jag kör manuellt, vet inte några bots (tips på några bots som funkar lätt och är säker?) Tack för tipsen angående ställen att hunta tror jag ska testa dragons i yalahar. Borde jag köra crossbow eller spears?
Har även funderat på att köpa guld, någon som har något tips på billigt guld som är säkert?
Kör royal spears. Neobot skall du köra om du ska botta, 'undetectable', men blir du bannad så blir du :P deletion direkt nu btw.
Kör royal spears. Neobot skall du köra om du ska botta, 'undetectable', men blir du bannad så blir du :P deletion direkt nu btw.
Deletion direkt om man blir bannad av deras autoban system ja, men skriver du t.ex i game chat eller liknande att du bottar och dylikt så blir du bannad 30 dagar och permanent final warning.
Aug 19 2011, 11:49:59 CEST Killed at Level 303 by F****** ***.
Aug 19 2011, 12:01:10 CEST Died at Level 250 by a nightmare.
Aug 19 2011, 11:50:59 CEST Died at Level 204 by a nightmare.