Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-07, 18:06
Medlem
barA-kruTs avatar
Är free acc nu orka inte köpa nytt när sommaren kommer men vill lira lite när jag har tråkigt, så jag undra vart kan en lvl 96 knight hunta?
Citera
2011-04-07, 18:58
Medlem
McGregors avatar
Blivit lite sugen på senare dar att ta upp tibia. Inte spelat på 2-3 år och alla har slutat, troligtvis ingen som kommer att börja igen. Bra värld att rekommendera? Gärna där någon härifrån spelar och som kan hjälpa lite. Har 100~ ek och 60 ms~ att tradea eventuellt.
Citera
2011-04-07, 19:54
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barA-kruT
Är free acc nu orka inte köpa nytt när sommaren kommer men vill lira lite när jag har tråkigt, så jag undra vart kan en lvl 96 knight hunta?

venore drags? bottare där hela tiden dock..

du e välkommen till hiberna om du vill, vi e ba svenkar som lirar iaf..
Citera
2011-04-07, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barA-kruT
Orc Fortress?
Citera
2011-04-07, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McGregor
Blivit lite sugen på senare dar att ta upp tibia. Inte spelat på 2-3 år och alla har slutat, troligtvis ingen som kommer att börja igen. Bra värld att rekommendera? Gärna där någon härifrån spelar och som kan hjälpa lite. Har 100~ ek och 60 ms~ att tradea eventuellt.

Har du inte spelat på 2-3 år så börja inte om, du kommer bli så jävla besviken.
Var väl ungefär 3 år sen Cip började förstöra spelet totalt.

Nä, man ska fan i mig nästan få en hjärtattack och springa för livet när någon attackerar en, slå sönder datorn och lipa när man dör, som förr, nu ids man fan inte ens, man slösar mer cash på att heala sig än att dö.

Sen var det ju kul när man kunde loota grejer när man pkade också.

Jag hatar cip
Citera
2011-04-07, 21:07
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander
Har du inte spelat på 2-3 år så börja inte om, du kommer bli så jävla besviken.
Var väl ungefär 3 år sen Cip började förstöra spelet totalt.

Nä, man ska fan i mig nästan få en hjärtattack och springa för livet när någon attackerar en, slå sönder datorn och lipa när man dör, som förr, nu ids man fan inte ens, man slösar mer cash på att heala sig än att dö.

Sen var det ju kul när man kunde loota grejer när man pkade också.

Jag hatar cip

Haha jag håller med, adrenalinkicken när man förstår att man ska bli påhoppad av någon är utom denna värld alltså. Healade mig med 7 pots på lvl 153 innan jag gav upp. Tappade totalt 153k exp, 25k~ cash och 4% i varje skill... värt.
Citera
2011-04-08, 01:58
Medlem
barA-kruTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
venore drags? bottare där hela tiden dock..

du e välkommen till hiberna om du vill, vi e ba svenkar som lirar iaf..

Citat:
Ursprungligen postat av Zett
Orc Fortress?

Jo ska testa de ställena, tack.
Citera
2011-04-08, 07:09
Medlem
Har börjat lira tibia efter flera års uppenhåll. Så jag undrar om någon här kunde komma med en uppdaterad pris lista över lunara;
1. Zaoan Armor
2. Zaoan Legs
3. BoH
4. Beetle Necklace
5. Vampire shield
6. Mastermind Shield
7. DSM/MPA
Citera
2011-04-08, 08:25
Medlem
flooms avatar
Börjat lira igen lite då och då, spelar med min EK Hydidero Nigushaya på Secura! Så om det finns fler folk här som spelar på Secura vore det inte helt fel, dra lite hunts i mines eller något tillsammans.
Citera
2011-04-08, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floom
Börjat lira igen lite då och då, spelar med min EK Hydidero Nigushaya på Secura! Så om det finns fler folk här som spelar på Secura vore det inte helt fel, dra lite hunts i mines eller något tillsammans.

Spelar Secura men du är lite för låg level för att vi ska kunna göra något roligt antar jag.
Heter Soddru på Secura, bara msga om du vill ha hjälp med något
Citera
2011-04-08, 13:28
Medlem
cookizs avatar
inte spelat tibia på jätte länge och tagit upp det igen tänkte kolla hur stor skillnad är det på klasserna som warrior klarar man sig i världen nu för tiden? eller är det range klasserna som är bäst när man huntar mycket själv?
hur funkar det med att äta mat ? har helt glömt det ska man äta 1 bit i taget eller ska man äta 2-3 bitar mat i stöten?
Senast redigerad av cookiz 2011-04-08 kl. 13:34.
Citera
2011-04-08, 15:58
Medlem
Har någon tips på bot eller liknande som man kan använda på äldre versioner, exempelvis 7.6? Gratis självklart, har enbart tasker nu men den kan man typ fiska med på sin höjd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in