Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2011-03-18, 00:33
Medlem
Holmquists avatar
00:18 You advanced from Level 213 to Level 214.

Spelar på Valoria om någon undrar
Citera
2011-03-18, 13:34
Medlem
Deathwanderers avatar
gratz! vem e du på valoria? har en char där.. elr har flera
Citera
2011-03-18, 15:47
Medlem
Deathwanderers avatar
äh går snabbt nu för tiden
Citera
2011-03-18, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KythEr
Finns det något sätt att fixa en bra bot gratis alternativt trial?
Rekommenderar TUGBot. Chansen att bli bannad är minimal. Använt bottet i 3-5 månader på en 58EK.
Gratis.
Citera
2011-03-18, 21:25
Medlem
Deathwanderers avatar
hur jävla många olika jävla bots finns d nu 0.o
Citera
2011-03-18, 22:21
Medlem
chullans avatar
22:20 You advanced from Level 253 to Level 254. woo
Citera
2011-03-18, 22:39
Medlem
Housemusikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
hur jävla många olika jävla bots finns d nu 0.o

Föööör många!
Citera
2011-03-19, 02:24
Bannlyst
Kul spel. Levlade upp en ny gubbe, inte lirat detta spel på hur många år som helst. En vän sa att vi skulle köra grim reapers, och satt med några polare i skype som ville att jag skulle fixa tibiacast och streama. Sagt och gjort, min polare (200+EK) tankade grim's åt mig, är runt 70, gick hur bra som helst. Lånade hans soft boots under tiden, sedan drog vi efter hunten mot Darashia depot. Utanför DPn står det en 200 RP som mwallar så jag inte kan gå in i depot, varpå 2st till RP's ploppar och så kör dom assassin stars + SD combos på mig, som drainar ut hela min mana trots mana shield och sänker mig på en knapp sekund. Inga blessings eller något, och när min polare frågar varför dom sänkte mig så sa dom att dom trodde jag hade softs i BPn då dom hade tittat på min stream. Som tur var hade jag gett dom till honom i trade precis när vi stack iallafall.

Jävla skitspel, så mycket folk som man bara skulle vilja söka upp IRL och ge en liten hemvisit =( Typ omöjligt att få fram deras IRL namn i vilket fall.

Behövde bara skriva av mig lite, tack
Citera
2011-03-19, 02:44
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rJbN
Kul spel. Levlade upp en ny gubbe, inte lirat detta spel på hur många år som helst. En vän sa att vi skulle köra grim reapers, och satt med några polare i skype som ville att jag skulle fixa tibiacast och streama. Sagt och gjort, min polare (200+EK) tankade grim's åt mig, är runt 70, gick hur bra som helst. Lånade hans soft boots under tiden, sedan drog vi efter hunten mot Darashia depot. Utanför DPn står det en 200 RP som mwallar så jag inte kan gå in i depot, varpå 2st till RP's ploppar och så kör dom assassin stars + SD combos på mig, som drainar ut hela min mana trots mana shield och sänker mig på en knapp sekund. Inga blessings eller något, och när min polare frågar varför dom sänkte mig så sa dom att dom trodde jag hade softs i BPn då dom hade tittat på min stream. Som tur var hade jag gett dom till honom i trade precis när vi stack iallafall.

Jävla skitspel, så mycket folk som man bara skulle vilja söka upp IRL och ge en liten hemvisit =( Typ omöjligt att få fram deras IRL namn i vilket fall.

Lol, mest värt. Vissa gör en hel del för en spottstyver. :P
Citera
2011-03-19, 03:36
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rJbN

https://www.flashback.org/t521681
Citera
2011-03-19, 04:07
Medlem
Någon som lirar på premia? Är annars sugen på att föra över min char till nån annan värld, pma?
Citera
2011-03-19, 04:39
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoffzi
Någon som lirar på premia? Är annars sugen på att föra över min char till nån annan värld, pma?
Va heter du på Premia?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in