Kul spel. Levlade upp en ny gubbe, inte lirat detta spel på hur många år som helst. En vän sa att vi skulle köra grim reapers, och satt med några polare i skype som ville att jag skulle fixa tibiacast och streama. Sagt och gjort, min polare (200+EK) tankade grim's åt mig, är runt 70, gick hur bra som helst. Lånade hans soft boots under tiden, sedan drog vi efter hunten mot Darashia depot. Utanför DPn står det en 200 RP som mwallar så jag inte kan gå in i depot, varpå 2st till RP's ploppar och så kör dom assassin stars + SD combos på mig, som drainar ut hela min mana trots mana shield och sänker mig på en knapp sekund. Inga blessings eller något, och när min polare frågar varför dom sänkte mig så sa dom att dom trodde jag hade softs i BPn då dom hade tittat på min stream. Som tur var hade jag gett dom till honom i trade precis när vi stack iallafall.
Jävla skitspel, så mycket folk som man bara skulle vilja söka upp IRL och ge en liten hemvisit =( Typ omöjligt att få fram deras IRL namn i vilket fall.
Behövde bara skriva av mig lite, tack