Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-12-09, 11:21
Medlem
Överviktigs avatar
Har de gjort någon förbättring när det gäller att skaffa EXP? Låter som att de bara har infört cooldowns och sabbat funktionen att "ropa" upp monster från hål.
Citera
2010-12-09, 12:47
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Verkar som att uppdateringen har kommit.. vad tycker ni som spelat länge om detta med mounts och CD på diverse spells m.m?

Åt helvete för highlvl sorcs iaf..

Var inne igår och expade i kanske 40 mins, och det går fan inte att ta mer än 1 monster åt gången eftersom cooldownen på vis hur ligger på typ 30 sec.. Man får springa runt och köra exori gran vis och varva den med exori frigo, då får man iväg sammanlagt 3 st exori gran vis mellan alla exori frigo. Monstrerna dör typ lika fort som innan updaten, fast då kunde man ju som sagt ta minst 3 åt gången (1 åt gången nu) och köra vis hur på dem..

Jag kan förstå att det är balanserande, men faaaan va tråkigt det är att expa nu som ms..

Mounts har jag ingen koll på btw
Citera
2010-12-09, 13:44
Medlem
yandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodarleif
Hört att den breakar på första.

Är de inte demondras/demons ? de är vad jag har hört iaf.

Nej, du får den från Vampire Bride
Citera
2010-12-09, 15:04
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shoffzi
haha då har man bear mounten hahahah nej men fyfan.. cooldowns o shit?

Har dom satt in mounts i Tibia nu? Gud vilken tur att man slutat, så man slipper uppleva ännu mer sabotage...

Förr i tiden när allt inte handlade om att vara så jävla OP som möjligt så va det mycket roligare...
Dock intresserad av att börja lira lite oldschool OT servers, men det finns ju så få bra uppe vad jag kan se.
Citera
2010-12-09, 16:27
Medlem
polkius avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lodarleif
Faktiskt tycker jag inte de är så farligt. De mesta jag bryr mig om är väl att cooldowns tar upp en jävla massa plats vid chatten

Man kan ta bort ikonerna.
Citera
2010-12-09, 18:10
Medlem
stolpsk0tts avatar
Hahahaha någon som är sugen på att köpa Tomurka lvl 500? Grabben säljer den tydligen för 3000 euro
Citera
2010-12-09, 18:13
Medlem
yandes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolpsk0tt
Hahahaha någon som är sugen på att köpa Tomurka lvl 500? Grabben säljer den tydligen för 3000 euro

Källa?
Citera
2010-12-09, 18:17
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yande
Källa?

Tibiacast. Han säger det själv
Citera
2010-12-09, 18:29
Medlem
yandes avatar
Citat:
Tibiacast. Han säger det själv

Då kan han ju bli bannad?
Citera
2010-12-09, 18:36
Medlem
stolpsk0tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yande
Då kan han ju bli bannad?

Eftersom tibiacast inte har någon officiell koppling till tibia (det var samma sak som med tibiacams, man kunde inte bevisa att folk fuskade bara genom att kolla på en tibiacam tyckte CIP, eftersom det kunde manipuleras ansåg dem) så kan man inte bli bannad genom att skriva saker som är mot reglerna på tibiacast. Har sätt ett par stycken som skrivit "testing the new NEObot!" etc i descriptions.

Skulle det däremot vara så att tibiacast skulle bli något officiellt som tibia.com länkar till så skulle det vara mot reglerna, ja
Citera
2010-12-09, 18:45
Medlem
yandes avatar
Citat:
Eftersom tibiacast inte har någon officiell koppling till tibia (det var samma sak som med tibiacams, man kunde inte bevisa att folk fuskade bara genom att kolla på en tibiacam tyckte CIP, eftersom det kunde manipuleras ansåg dem) så kan man inte bli bannad genom att skriva saker som är mot reglerna på tibiacast. Har sätt ett par stycken som skrivit "testing the new NEObot!" etc i descriptions.

Skulle det däremot vara så att tibiacast skulle bli något officiellt som tibia.com länkar till så skulle det vara mot reglerna, ja

Visste jag inte
Citera
2010-12-09, 19:02
Medlem
Havsgetens avatar
Finns folk som har commenten "Botting on DL's" på tibiacast så de strider inte emot reglerna längre..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in