Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-21, 18:46
Medlem
ww2gosus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zkitz
Tibia är ett skitbra spel, men det är så fyllt med pk'are och snorungar så jag spelar det inte, har letat efter ett stadigt och bra mmorpg nu i snart 2 år men har fan inte hittat något, jag har bytit mmorpg i snitt varje vecka.. Men aldrig är det något speciellt bra, alltid någonting som fattas

Perhaps you need to start playing IRL instead
Spelade på Lunara som Kenny Starfighter. Spelar dock inte längre
Citera
2009-07-21, 21:28
Medlem
Lirares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnderYou
Någon som vet om det finns crack till senaste elfbot?

kolla piratebay om det finns där. Det fanns där innan till förra vers av både elfbot och tibiabot. tibiabot cracket där fungerade men sedan köpte jag det för det tog nån vecka efter update att det skulle komma upp igen.
Citera
2009-07-21, 22:25
Medlem
731s avatar
alltså nar jag spela tibia for 6 ar sedan sa var det ju hyfsat kul, men finns de ens nan som pratar engelska i Tibia nu for tiden? sist jag kolla hade typ polackerna och brasilianarna tagit over lol
Citera
2009-07-21, 22:37
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 731
alltså nar jag spela tibia for 6 ar sedan sa var det ju hyfsat kul, men finns de ens nan som pratar engelska i Tibia nu for tiden? sist jag kolla hade typ polackerna och brasilianarna tagit over lol
bara skaffa sig kontakter och hålla ihop, undvika trubbel i början så slipper man de flesta jävla pajas (-er?) ...

real suger!

fb ot ftw!
Citera
2009-07-21, 22:47
Medlem
BIuemagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nith
bara skaffa sig kontakter och hålla ihop, undvika trubbel i början så slipper man de flesta jävla pajas (-er?) ...

real suger!

fb ot ftw!

Hail FB OT!
Citera
2009-07-21, 22:51
Bannlyst
Är otn uppe?
Citera
2009-07-22, 00:08
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nykis
Är otn uppe?
beta stadiet, den är uppe underdagarna så vi kan pvpa
Citera
2009-07-22, 00:16
Medlem
731s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nith

real suger!

fb ot ftw!

Eller sa kan man ju stanna pa newbie island, eller kickas man darifran nar man far for hog lvl?
Citera
2009-07-22, 01:57
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 731
Eller sa kan man ju stanna pa newbie island, eller kickas man darifran nar man far for hog lvl?

Ja det går att stanna i rook, men vafan ska du göra där efter level 8? Meningslöst, lika bra att stänga av spelet då och göra nått annat.
Citera
2009-07-22, 06:29
Medlem
Niths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Ja det går att stanna i rook, men vafan ska du göra där efter level 8? Meningslöst, lika bra att stänga av spelet då och göra nått annat.
vet, fattar inte de som faktiskt stannar i rook - läskiga typer

sen har vi ju snubben som är lvl 132+ I ROOK

cip - helt tafatta, inte gjort nåt

herregud..
Citera
2009-07-24, 21:18
Medlem
theboy94s avatar
Någon som lirar på Calmera här? Jag söker guild helst en svensk guild eller en med många svenskar
Citera
2009-07-25, 22:42
Medlem
General i götets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theboy94
Någon som lirar på Calmera här? Jag söker guild helst en svensk guild eller en med många svenskar

Hum Hum, 18 års gräns här grabben...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in