Tackar så mycket, det lär göra plånboken glad
Har väl eq/cash för omkring millen, så det borde ge lite cash. Har det blivit nån update så man kan sälja alla värdelösa rares som mms/glegs etc till npcs förresten?
Hmmm...lite sugen på att börja lira igen. Hade en char på Antica förut som slarvigt nog blev "hackad". Ingen som har nån naken gubbe till skänks? PM:a acc + pass isf
Vad händer om jag har ett hus i tex Edron med alla mina saker i när mitt prem tar slut? Jag slutade spela Tibia när jag hade en massa saker i ett hus i någon premstad (minns inte vilken).
Finns det inte något sätt man kan kolla alla depots utan att behöva gå/åka till staden?
Vem är högst level nu? Minns att när jag spelade så var Bubble högst på ca 170, vilket år kan det ha varit?
Senast redigerad av Toyjn 2009-01-01 kl. 22:35.
Vad händer om jag har ett hus i tex Edron med alla mina saker i när mitt prem tar slut? Jag slutade spela Tibia när jag hade en massa saker i ett hus i någon premstad (minns inte vilken).
Finns det inte något sätt man kan kolla alla depots utan att behöva gå/åka till staden?
Vem är högst level nu? Minns att när jag spelade så var Bubble högst på ca 170, vilket år kan det ha varit?
allt hamnar i din edron depot när ditt prem tar slut eftersom det var där ditt hus var. så det är kört att komma åt grejerna utan att köpa prem. Men om du inte loggat in sedan bubble var 170 så är din gubbe borta ändå då de raderas efter nått år av inaktivitet. Vilket år det kan varit...2004 typ?