Började lira Tibia i veckan, efter 5 år. Lvl 11 atm med 60/60 skills. Ska skilla med en polare tills 65/65. Någon på Aurea?
Aurea! Du kunde inte valt en sämre värld att börja på kompis. Det rullar säkert på nu men när du börjar närma dig dem högre levelsen är det slut på det goda livet. Polacker, brasilianare och hjärndöda svenskar har krigat på servern sen den startades och gör Du minsta lilla skitsak riskerar du att bli huntad av den fåniga anledningen "Supporter."
Men häng inte läpp över det. Dra iväg ett PM med ditt namn så ska jag skicka dig lite stuffs.
Har en 39 ek, en 33 rookstayer med 140k () och en 11 druid med en mag level på ca 40, alla på Azura.
Har dock förlorat pass och mail till min 39 ek och får se om jag skaffar tillbaka den. Pallar inte köpa ny rec key om jag inte planerar att lira seriöst.
Patanou och Tano känner man ju. =)
Patanou har jag inte snackat med på länge men har varit polare med Tano i kanske 2 år.
The Punishers kommer jag ihåg, men har ett minne av att de svenska guilderna böt namn rätt ofta. Legokrutgurka -> Mort Kell -> Reckless -> Silent Force -> Death Metal -> Vision etc.
Ah Du har kört betydligt längre än mig. Du vet inte varför Hawek inte finns längre, och varför Morson Mayon är lvl 40-45 nu, har för mig att han var någonstans mellan 100-120.
Ah Du har kört betydligt längre än mig. Du vet inte varför Hawek inte finns längre, och varför Morson Mayon är lvl 40-45 nu, har för mig att han var någonstans mellan 100-120.
Den riktiga Hawek (Tobbe från Piteå) sålde sin char runt 05/06 och sen dess har den bytt owners rätt ofta. Han gjorde det samtidigt som Manur, Cozmetic Jonez, Tano etc. tror jag.
Morson Mayon vet jag inget om så kan inte svara på det.
Den riktiga Hawek (Tobbe från Piteå) sålde sin char runt 05/06 och sen dess har den bytt owners rätt ofta. Han gjorde det samtidigt som Manur, Cozmetic Jonez, Tano etc. tror jag.
Morson Mayon vet jag inget om så kan inte svara på det.
I see.. Känns riktigt tråkigt när man kollar Azuras ranking och ser att cirka 30% (säkert mer) av dem inte är first owners.