Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-10-30, 20:52
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Men nu har dom ju verkligen gjort en förändring och deletat tusentals av dessa botters bara i helgen. Dom pushar för att utveckla spelet och gå ifrån det gamla klassiska som är skapat för att passa spelare mellan 8 och 100, dom är redan accepterade av Steam och försöker få upp sitt skitspel på den plattformen för att få in nya spelare. Däremot så tror jag inte Steam accepterar spel med så pass mycket fuskare som det är för tillfället, därför så tror jag att saker och ting kommer att förändras.

då tror jag inte dom haft CS GO på steam
Citera
2014-10-30, 21:12
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
då tror jag inte dom haft CS GO på steam

Fuskar 80% av alla som spelar CS:GO? Aldrig stött på en fuskare på det spelet, dock inte spelat så mycket. Har aldrig sett något spel där det är så mycket fuskare som på Tibia.
Citera
2014-10-30, 22:14
Medlem
Sturishs avatar
Citat:
Fuskar 80% av alla som spelar CS:GO? Aldrig stött på en fuskare på det spelet, dock inte spelat så mycket. Har aldrig sett något spel där det är så mycket fuskare som på Tibia.

Oja det fuskas friskt i csgo. har ca 3k spelade timmar i go just nu och runt 500 vinster. Stöter på mycket mer fuskare i global/supreme än LEM, så försöker hålla mig på LEM, men lite för offtopic gick jag väl här... :P

Hoppas det kommer ny klient och om steam nu är med på en kant vore det ju trevligt! har alltid föredragit steam till spel.
Citera
2014-10-31, 00:12
Medlem
wastaahs avatar
Citat:

Fuskas otroligt mycket i alla grind spel som har någon typ av valuta. I tex Diablo 3 var det helt jävla sjukt hur mycket bots det var fram tills de stänge AH, men grejen med många andra spel är att man inte ser botsen så tydligt. WoW har ju även haft sjukt mycket problem med bots, tex i wrath of the lich king patchen så pågick det i ca 6månader att bots utnyttjade någon exploit i spelets motor så de kunde teleportera. Under denna tiden var det HELT omöjligt att lyckas mina / herba i hela spelet. Så fort något spawnade tpade en bot dit och tog det, och detta pågick altså i ett halvår innan blizzard fick bukt på problemet, kanske inte konstigt att ett litet skit företag som cip soft har problem?

Andra exempel är Elder scrolls online, där spelet nästan gått under för det var så sjukt mycket bots & duping som körde ekonomin i botten innan spelet ens var live en hel vecka... Guild wars 2 & runscape har även haft stora problem, men tror de fått bukt på det mesta.

Och angående diablo 2 så varje gång de släpper en ny ladder så är det bots som tävlar i vilken som kan botta snabbast till 99, otroligt givande race

Dock personer som bottar i "skill" spel som typ cs fattar jag inte och vill avrätta med en motorsåg
Senast redigerad av wastaah 2014-10-31 kl. 00:14.
Citera
2014-10-31, 00:34
Medlem
xaniixs avatar
Är det dubbel exp på tibia nu eller?
Citera
2014-10-31, 00:57
Medlem
Sturishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Är det dubbel exp på tibia nu eller?

Börjar imorgon!
Citera
2014-10-31, 01:07
Medlem
ModerinoNazirinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturish
Börjar imorgon!
Typiskt att man ska ha slut stamina just när dubbel xp börjar.
Citera
2014-10-31, 05:00
Medlem
Sturishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModerinoNazirino
Typiskt att man ska ha slut stamina just när dubbel xp börjar.

Då kan man ju passa på att göra en till gubbe lite lätt kanske
Citera
2014-10-31, 10:58
Medlem
Snart kommer andra teasern för Windbot 3.0, Va tro ni? Kommer Lucas Terra att leverera?
Citera
2014-10-31, 12:35
Medlem
xaniixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZzaazZ
Snart kommer andra teasern för Windbot 3.0, Va tro ni? Kommer Lucas Terra att leverera?

Nja tvekar på det tbh

Tagga nu gubbar det är fan dubbel exp hela helgen.
Citera
2014-10-31, 13:31
Medlem
Bestialisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Nja tvekar på det tbh

Tagga nu gubbar det är fan dubbel exp hela helgen.

Taggad, synd bara att man är plats 1165 i kön...?
Citera
2014-10-31, 18:51
Medlem
xaniixs avatar
Så hur många lvlar har ni tagit än så länge gubbs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in