Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-08-20, 16:31
Medlem
j0k3r1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToBrazil
Ni som lirar på Aurora, hur känns det att få lira lite non-pvp nu efter SS?

Det suger KUK!! Alla på min ni-ska-fan-dö-lista är online och bottar i lugn oh' ro och jag kan inte göra ett SKIT, när pvpn är borta dansar polackjävlarna på bordet, fyfan.
Citera
2014-08-20, 17:20
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Fattar fortfarande inte att CIP låter bottandet fortsätta, spelet kommer att gå i graven. Jag har nog köpt mitt sista premium på ett tag.
Citera
2014-08-20, 17:55
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Fattar fortfarande inte att CIP låter bottandet fortsätta, spelet kommer att gå i graven. Jag har nog köpt mitt sista premium på ett tag.
detta har sagts av flera hur länge som helst(bland annat mig)

men de klarar sig utan problem. de håller sig på balansen. de anstränger sig så LITE som möjligt, men visar höga siffror så att icke bottare blir nöjda.

tar de bort alla bottare så kommer spelet dö ut inom 1 år
Citera
2014-08-20, 18:05
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
detta har sagts av flera hur länge som helst(bland annat mig)

men de klarar sig utan problem. de håller sig på balansen. de anstränger sig så LITE som möjligt, men visar höga siffror så att icke bottare blir nöjda.

tar de bort alla bottare så kommer spelet dö ut inom 1 år

Antalet spelare just nu är sällan över 20k, ska bli intressant hur många som pallar lira när alla merges är klara. De som inte bottar kommer inte palla spela på en full värld med botters överallt.
Citera
2014-08-20, 18:25
Medlem
pozies avatar
Citat:
Antalet spelare just nu är sällan över 20k, ska bli intressant hur många som pallar lira när alla merges är klara. De som inte bottar kommer inte palla spela på en full värld med botters överallt.
haha exakt, men de har grävt ner sig så jävla hårt så de kommer inte ta sig upp tyvärr

frågan är ju vad de skulle tappa mest spelare på

deleta alla botters eller börja släppa lite mer på det
Citera
2014-08-20, 18:45
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
haha exakt, men de har grävt ner sig så jävla hårt så de kommer inte ta sig upp tyvärr

frågan är ju vad de skulle tappa mest spelare på

deleta alla botters eller börja släppa lite mer på det

Mergen hade gett lite nytt liv till spelet, om dom bara tagit itu med bottarna i samma veva. Nu kommer folk ledsna och det kommer sluta med att man slår ihop världar ännu en gång.
Citera
2014-08-20, 18:58
Medlem
cybergrodans avatar
Någon på Aurora som har lust att göra Children-questen med mig? Själv är jag RP level 93, så vore kanske bra med en mage eller knight, eller båda.

Edit: PM:a här eller i spelet, heter Tomegubben där!
Citera
2014-08-20, 19:12
Medlem
pozies avatar
Citat:
Mergen hade gett lite nytt liv till spelet, om dom bara tagit itu med bottarna i samma veva. Nu kommer folk ledsna och det kommer sluta med att man slår ihop världar ännu en gång.
har det verkligen gett mer liv? då menar jag att fler spelare har börjat, inte att världarna fått mer aktiva spelare
Citera
2014-08-20, 19:31
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
har det verkligen gett mer liv? då menar jag att fler spelare har börjat, inte att världarna fått mer aktiva spelare

Njae det vet jag inte, inte spelat på snart en månad och har varit bortrest, men det har ju varit väldigt mycket aktivitet runt just dessa servrar osv. Sen så hetsar ju varenda jävel om dessa retro-servrar. Tror dock inte att det går att locka helt nya spelare, det är snarare gamla spelare som man bör satsa på att få tillbaka.
Citera
2014-08-20, 19:58
Medlem
pozies avatar
Citat:
Njae det vet jag inte, inte spelat på snart en månad och har varit bortrest, men det har ju varit väldigt mycket aktivitet runt just dessa servrar osv. Sen så hetsar ju varenda jävel om dessa retro-servrar. Tror dock inte att det går att locka helt nya spelare, det är snarare gamla spelare som man bör satsa på att få tillbaka.
haha ja, retro servarna har ju vart eftertraktade ett bra tag och det ska bli spännande att se hur de utvecklas!

är det krig på varje mergad server eller? någon som måste äga världen? det är ju de som gör att många slutar spela en värld, för att de som äger världen dödar alla de ser, och det är ju ett problem som cip inte tagit tag i så de kommer antagligen dö ut igen haha
Citera
2014-08-20, 21:15
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
haha ja, retro servarna har ju vart eftertraktade ett bra tag och det ska bli spännande att se hur de utvecklas!

är det krig på varje mergad server eller? någon som måste äga världen? det är ju de som gör att många slutar spela en värld, för att de som äger världen dödar alla de ser, och det är ju ett problem som cip inte tagit tag i så de kommer antagligen dö ut igen haha

Vet inte hur det är på Kenora, som var den första världen som slogs ihop. Men på i princip alla andra världar som blev till för ett par dagar sedan är det krig hela jävla tiden. Varenda cast/recording man ser från dessa är typ "DOMINANDO FULL KKKKKKKKKKKKKKK GRINGOS MASSACREEE" osv.
Citera
2014-08-20, 21:18
Medlem
pozies avatar
Citat:
Vet inte hur det är på Kenora, som var den första världen som slogs ihop. Men på i princip alla andra världar som blev till för ett par dagar sedan är det krig hela jävla tiden. Varenda cast/recording man ser från dessa är typ "DOMINANDO FULL KKKKKKKKKKKKKKK GRINGOS MASSACREEE" osv.
haha då är de som det ska då ju
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in