Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-09-29, 16:46
Medlem
Jolle103s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babbasxd
Du är skitserver!

Jag drog igång igen, köpte prem och krejer, men får debugs i princip hela tiden Går snart Finland på någon.

Nån som vet vad det kan vara? Kör tibia som Administratör (Sitter på vista home 32bit), men har inte hört nån som får debugs i vista, bara lags och vanliga kicks.

Lackar rätt hårt på det.
Använder du någon bot/MC eller dylikt? Laddade du ner klienten från Tibia's hemsida?
Citera
2008-09-29, 16:53
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Du är skitserver!

Jag drog igång igen, köpte prem och krejer, men får debugs i princip hela tiden Går snart Finland på någon.

Nån som vet vad det kan vara? Kör tibia som Administratör (Sitter på vista home 32bit), men har inte hört nån som får debugs i vista, bara lags och vanliga kicks.

Lackar rätt hårt på det.

Hade samma problem med windows vista x64. Körde i kompabilitetsläge för xp, och som admin, fattade inget för hade ändå samma problem. Men sen kom jag på att det var dx9 som va felet.

Testa köra i dx5 å se om det blir nå bättre, för mig debugar det aldrig så i alla fall.
Citera
2008-09-29, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle103
Använder du någon bot/MC eller dylikt? Laddade du ner klienten från Tibia's hemsida?

Nepp, ren klient tankad från Tibias hemsida. Installerade om junket en gång också men inget hjälpte. Har lite andra trix jag ska testa, men känner inte för att få en krasch i en battle t.ex.
Citera
2008-09-29, 17:49
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Nepp, ren klient tankad från Tibias hemsida. Installerade om junket en gång också men inget hjälpte. Har lite andra trix jag ska testa, men känner inte för att få en krasch i en battle t.ex.

haha vet hur du känner dig ;[

debugade i stack battle häromdan och sen loggade jag in i temple
Citera
2008-09-29, 22:08
Medlem
Har en 115EK~ på Saphira, även haft en 100rp och en 82ed men båda sålda
ingen annan som spelar saphira?
Citera
2008-09-30, 07:37
Medlem
semuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krogarn
Jag och några polare har en guild på antica och vi ska börja kriga lite halvseriöst med low levels 45 till 60. Vi är runt 10st och vi sänkte en 168 rp så high levels är inga problem
Om någon har en 45+ mage eller vill lira upp en och joina oss så pma mej.

btw inga fittnoobs

Ah, jag lirar också antica.. PMA mig ditt namn?
Citera
2008-09-30, 15:47
Medlem
Vad är det för patch som släpps idag?
Citera
2008-09-30, 18:25
Medlem
semuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hååg
Vad är det för patch som släpps idag?

Jag har faktiskt inte en aning.. Men var noga med att inte använda bot eller konfigurera med clienten och använda cheats, CIP brukar ju banna spelare före eller efter patches.
Citera
2008-09-30, 21:16
Medlem
muxxor918s avatar
Tjena!
Funderade lite smått på att återupta tibiakariären och då jag inte orkar söka igenom ett lass sidor tänkte ja bara kolla om de finns nån Flashback guild på nån serv där man kanske kan börja?

/Muxx
Citera
2008-09-30, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muxxor918
Tjena!
Funderade lite smått på att återupta tibiakariären och då jag inte orkar söka igenom ett lass sidor tänkte ja bara kolla om de finns nån Flashback guild på nån serv där man kanske kan börja?

/Muxx

eftersom alla har passerat 18+ här på fb tror ja de som har spelat tibia har lagt det på hyllan.

sj krigar ja ba på diverse servrar, välkommen o börja på nova!
just pm if u feel like it

o/ Castoridae
Citera
2008-10-01, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jolle103

Förresten, jag tar fan detdär som en förolämpning!

Jag har lirat sen 2003 så I know my way around......!
Citera
2008-10-01, 14:21
Medlem
dempss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larionowskij
Har en 115EK~ på Saphira, även haft en 100rp och en 82ed men båda sålda
ingen annan som spelar saphira?

startade en sorc på saphira för någon dag sen som jag lirar på

PMa mig ditt nick så kan vi snacka lite in game.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in