Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-07-03, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Kör min klassiska förfrågan som jag gör efter varje update:
Har de infört låsbara lootbags som ingen annan kan röra än?
Själv är jag pensionerad Tibiaspelare sedan 2006 fram tills CipSoft har infört låsbara lootbags.

Svar, Nej.

Som vanligt med updates, inget nytt och spännande. Inte för mig iaf som lirar ek utan tycker bara att det har blivit sämre.
Citera
2008-07-04, 12:18
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Kör min klassiska förfrågan som jag gör efter varje update:
Har de infört låsbara lootbags som ingen annan kan röra än?
Själv är jag pensionerad Tibiaspelare sedan 2006 fram tills CipSoft har infört låsbara lootbags.
vadfan skulle det vara för jävla fjolleri
Citera
2008-07-06, 15:35
Medlem
Gurka___s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Användare206158
Svar, Nej.

Som vanligt med updates, inget nytt och spännande. Inte för mig iaf som lirar ek utan tycker bara att det har blivit sämre.

En riktigt najs sköld och ett nytt level 100/110+ vapen ju! Lite och hänga i granen iaf.

Jag menar alltså:

http://tibia.wikia.com/wiki/Rainbow_Shield
och
Rewardsen här: http://tibia.wikia.com/wiki/The_Inquisition_Quest
Citera
2008-07-06, 18:55
Medlem
jakoebs avatar
Vart spelar ni?
Vill gärna lira med lite FB'are/svenskar. Har prem men vetefasen vart jag ska spela!
Citera
2008-07-06, 20:48
Medlem
Belsebs avatar
Har precis börjat lira lite mer igen, började på Nerana (non-pvp). Skönt att slippa alla powerabusers och krig.
Citera
2008-07-07, 00:51
Medlem
Traktorkraschs avatar
jag hade en lvl 46 Paladin på Silvera men sålde alla grejer för pengar till en kompis (man får inte vara dum)
Citera
2008-07-07, 11:42
Medlem
Hydeks avatar
Tibia. Bästa spelet som någonsin gjorts, punkt. Det var iallafall så innan. Tills cip började sno från WoW. Lirade väl från 7.4 tills 8.0. Håller mig till OT nu, på lite äldre clients.
Citera
2008-07-07, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hydek
Tibia. Bästa spelet som någonsin gjorts, punkt. Det var iallafall så innan. Tills cip började sno från WoW. Lirade väl från 7.4 tills 8.0. Håller mig till OT nu, på lite äldre clients.
sno från wow? utveckla lite tack...fattar nãda
Citera
2008-07-08, 14:28
Medlem
Bye Bye Babys avatar
Tog upp mitt spelande nu för någon vecka sedan. Jag spelade för några år sedan med en kompis och hennes brorsa. Eftersom det inte gick att registrera ett acc för mig där vid den tiden så spelade jag alltid på min kompis acc. Dessutom så hade jag inget internet hemma så vi spelade alltid hos henne. Hon hade premium så det var riktigt nice. Men allt eftersom så slutade båda två spela så då försvann min gubbe Jag tror jag nådde lvl 12 eller något sådant bara.

Tog upp spelandet för någon månad sedan (Har spelat lite till och från men inte någon längre tid). Hade en paladin på lvl 16 sedan innan i världen Silvera om jag minns rätt. Men hela jävla tiden så var det någon som dödade mig så jag åkte ner på lvl 15. När jag var och jagade troll så kom en jävel, "nånting- THE SLAAYER!!" och döda mig. Sen fanns de dem som körde med utpressning på grejer som jag inte hade Men de som fick mig att tappa lusten var när 5 sorcs (Polacker antagligen, de pratade iaf in engelska eller spanska) trängde in mig i ett hörn i the minor caves och pepprade mig med deras jävla trollformler och skit. Då startade jag en ny i en non-pvp värld.

Jag måste säga att det blev enklare att komma ifrån rookgard med de nya systemet efter uppdateringen. Kanske lite segt ibörjan när man ska samla kvistar och grejer men vafan. Sen när man kommer till island of destiny så var det bra att man fick nya vapen (bra vapen också), skydd och att man fick träna till lvl 9, om man vill. Mycket bra tycker jag i alla fall.
Citera
2008-07-08, 18:58
Medlem
Någon här som lirar nova?

Har en 104 ek vid namn skinkevert där
Citera
2008-07-09, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bye Bye Baby
Tog upp mitt spelande nu för någon vecka sedan. Jag spelade för några år sedan med en kompis och hennes brorsa. Eftersom det inte gick att registrera ett acc för mig där vid den tiden så spelade jag alltid på min kompis acc. Dessutom så hade jag inget internet hemma så vi spelade alltid hos henne. Hon hade premium så det var riktigt nice. Men allt eftersom så slutade båda två spela så då försvann min gubbe Jag tror jag nådde lvl 12 eller något sådant bara.

Tog upp spelandet för någon månad sedan (Har spelat lite till och från men inte någon längre tid). Hade en paladin på lvl 16 sedan innan i världen Silvera om jag minns rätt. Men hela jävla tiden så var det någon som dödade mig så jag åkte ner på lvl 15. När jag var och jagade troll så kom en jävel, "nånting- THE SLAAYER!!" och döda mig. Sen fanns de dem som körde med utpressning på grejer som jag inte hade Men de som fick mig att tappa lusten var när 5 sorcs (Polacker antagligen, de pratade iaf in engelska eller spanska) trängde in mig i ett hörn i the minor caves och pepprade mig med deras jävla trollformler och skit. Då startade jag en ny i en non-pvp värld.

Jag måste säga att det blev enklare att komma ifrån rookgard med de nya systemet efter uppdateringen. Kanske lite segt ibörjan när man ska samla kvistar och grejer men vafan. Sen när man kommer till island of destiny så var det bra att man fick nya vapen (bra vapen också), skydd och att man fick träna till lvl 9, om man vill. Mycket bra tycker jag i alla fall.

Vad fan har dem gjort nu då ?
Citera
2008-07-09, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yekox
Vad fan har dem gjort nu då ?

Tänkte precis skriva samma sak. Måste fan spana in och kolla vad som hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in