Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-27, 10:42
Medlem
Byggaren-Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonLidl
+ Vet ni någon hemsida där man kan köpa legit guld? Alltså något ni vet inte är ett scam som går snabbt osv?

Köp prem scrolls och sälj för 400-700k, väldigt nice, helt säkert och lagligt.

Citat:
Ursprungligen postat av TurkiskPeber
Någon som vet något ställe att pga nu under dubbelxp för en 60rp 90 dist? Har ganska mkt pengar så jag kan wasta endel ifall det är bra xp

Dl's om dom inte redan kokar över? Eller wyrms i liberty/dara? Lär bli waste som sagt men sjuk exp!
Citera
2013-07-27, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byggaren-Bob
Köp prem scrolls och sälj för 400-700k, väldigt nice, helt säkert och lagligt.

Dl's om dom inte redan kokar över? Eller wyrms i liberty/dara? Lär bli waste som sagt men sjuk exp!

Behöver man inte en lvl 80 char för det? På detta acc har jag endast en lvl 39 och har inte tillgång till något annat
Citera
2013-07-27, 11:24
Medlem
pozies avatar
de som börjat på aurora kan slänga ett pm med sitt namn + skype (om dem har) så får dem invite till guilden + vårt skype samtal där vi är mest aktiva för o chatta. har nog lite gear med, men pallar inte kolla nu xd
Citera
2013-07-28, 07:37
Medlem
Är det någon som vet någon hemsida där man kan köpa Tibiaguld som faktiskt är seriös och skickar iväg guldet man köpt? Priset spelar egentligen ingen roll, behöver bara guld så jag kan börja levla igen..

Är det någon som har någon erfarenhet av:
Som vet om den är legit eller inte?

Edit: Är det någon som handlat från tibiacoin? Kan någon konfirmera att den sidan är legit?

Tack så mycket på förhand!
Senast redigerad av FonLidl 2013-07-28 kl. 07:49.
Citera
2013-07-28, 09:43
Medlem
Citat:
Behöver man inte en lvl 80 char för det? På detta acc har jag endast en lvl 39 och har inte tillgång till något annat
De har sänkt kraven, det enda du behöver nu är ett prem acc och att du inte fört in mer än 6 scrolls de senaste 30 dagarna!
Citera
2013-07-28, 11:04
Medlem
Citat:
Är det någon som vet någon hemsida där man kan köpa Tibiaguld som faktiskt är seriös och skickar iväg guldet man köpt? Priset spelar egentligen ingen roll, behöver bara guld så jag kan börja levla igen..

Är det någon som har någon erfarenhet av:
Som vet om den är legit eller inte?

Edit: Är det någon som handlat från tibiacoin? Kan någon konfirmera att den sidan är legit?

Tack så mycket på förhand!

Jag köpte ifrån http://www.mmoxp.com
Fick guldet 10 min efter betalningen.
Citera
2013-07-28, 12:47
Medlem
Citat:
Jag vouchar denna sidan, dock har de sällan stock på min server, (lunara) så kolla med live supporten innan du beställer om de har in stock.
Citera
2013-07-28, 13:04
Medlem
Citat:

Det är lungt! beställde från tibiacoin och det gick sjukt snabbt! Rekommenderar den sidan varmt!
Nu har jag äntligen fixat jester addon också
Citera
2013-07-28, 14:50
Medlem
Dergixs avatar
Vilken bot använder ni??
Citera
2013-07-28, 15:40
Medlem
Sådär, nu har jag äntligen offline trainat min pala till en respektabel nivå, skulle dock uppskattas med ett newbie set med p-set och en shield, kanske 1k till supplies också, gjorde inte rook för att tjäna pengar så har bara några hundra gp. namnet är Swaggy Puppy, ja jag vet ascoolt namn...

Edit: kanske även en invite till guilden
Senast redigerad av sumpenhunken 2013-07-28 kl. 15:42.
Citera
2013-07-28, 15:57
Medlem
pozies avatar
har tappat bort namnen på dem som skulle ha invite till guilden, så släng ett pm så får ni

@ovan, du är initad! men som sagt hänger vi mest i skype, inte gc
Citera
2013-07-28, 17:08
Medlem
Attackocopters avatar
Tips på huntingplats för en level 47 MS? Earth Elementals är alltid fullt.. Tombs med GFB? Vilken tomb isåfall?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in