de som börjat på aurora kan slänga ett pm med sitt namn + skype (om dem har) så får dem invite till guilden + vårt skype samtal där vi är mest aktiva för o chatta. har nog lite gear med, men pallar inte kolla nu xd
Är det någon som vet någon hemsida där man kan köpa Tibiaguld som faktiskt är seriös och skickar iväg guldet man köpt? Priset spelar egentligen ingen roll, behöver bara guld så jag kan börja levla igen..
Är det någon som har någon erfarenhet av:
tibiapro blablabla net
Som vet om den är legit eller inte?
Edit: Är det någon som handlat från tibiacoin? Kan någon konfirmera att den sidan är legit?
Tack så mycket på förhand!
Senast redigerad av FonLidl 2013-07-28 kl. 07:49.
Är det någon som vet någon hemsida där man kan köpa Tibiaguld som faktiskt är seriös och skickar iväg guldet man köpt? Priset spelar egentligen ingen roll, behöver bara guld så jag kan börja levla igen..
Är det någon som har någon erfarenhet av:
tibiapro blablabla net
Som vet om den är legit eller inte?
Edit: Är det någon som handlat från tibiacoin? Kan någon konfirmera att den sidan är legit?
Sådär, nu har jag äntligen offline trainat min pala till en respektabel nivå, skulle dock uppskattas med ett newbie set med p-set och en shield, kanske 1k till supplies också, gjorde inte rook för att tjäna pengar så har bara några hundra gp. namnet är Swaggy Puppy, ja jag vet ascoolt namn...
Edit: kanske även en invite till guilden
Senast redigerad av sumpenhunken 2013-07-28 kl. 15:42.