Finns det någon som lite snabbt skulle kunna gå igenom grunderna för att spela en druid? Min första gubbe var en druid men blev en UH-bot och har inte spelat på den sen dess. Jag vet inget om druider. Har spelat som knight och paladin och då aldrig brytt mig om spells så jag är väldigt ovan vid att använda mig av spell när jag huntar (förutom heals och så, men mest blir det ju autoattacks). Vad jag skulle vilja veta är: vad kan man hunta som level 33, med magic level 60. Har relativt bra gear men som sagt har inte varit inloggad på denna gubben på år så jag vet inte riktigt var jag ska börja.
Vid vilken level kan man börja hunta lite svårare mobs? Skulle gärna vilja komma ifrån rotworms och hela den biten så fort som möjligt. När jag spelar min paladin t.ex så möter jag sällan en sorc eller druid, så var huntar de? Ser ju massvis av dem i städerna så nog finns de alltid!
Ge gärna lite exempel på ställen där man lätt kan fixa exp, och gärna hur jag huntar. Skjuter jag bara spells? Känns rätt segt med rod, gör ju inte mycket skada med den.