vart kan man hunta snabbt för expens skull som lvl 15 druid med prem? har inget emot att slösa lite guld på potions heller, vill helst kunna nå 20k exp/h
Som några vet så har ledaren för Settlers välkomnat oss in i deras guild. Jag vet inte vad det är för typ av folk men då är det alltså människor från alla länder, inte enbart svenskar. Är det lugnt om vi skiter i en Flashback guild och går med dem istället? Skiter det sig rejält så kan man alltid gå ur.
Lugnt för mig! Som jag skrivit tidigare har jag varit intresserad av den guilden ett tag ^^
Jag hoppas att så många som möjligt går med! Ni som ännu inte börjat på Hiberna - tveka inte bara för att det inte blir en Flashback guild! Settlers har funnits länge på servern och är en respekterad guild. Skiter det sig rejält så skapar jag en ny guild igen.
Känner mig trög men helt fattar inte den här reglen för att föra premium scrolls in i spelet,
The account had less than 60 or more days of premium time more than six months ago (before Sep 10 2012).
Vad menar dom egentligen? Måste accoutet haft premiumtid över 60 dagar tidigare?