Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-18, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Fan jag tror jag har ett problem med min ibot, det kan vara att jag spelar på en laptop och inte kan ha mer än 3 bps öppnade samtidigt eftersom det inte får plats mer på skärmen. Är lite efterbliven och det verkar inte gå att byta upplösning genom tibiaklienten heller, hur fan hör jag?

Aja, problemet är att den inte öppnar bps så som jag vill att den ska. Ibland öppnas inga bps förutom main bp, ibland öppnas dom i helt fel ordning och det verkar inte vara någon styrsel alls på skiten. Har problem med varenda script jag prövat hittills. Så jag kan liksom inte gå AFK, måste rätta till bps när den refillar osv. Vad gör jag för fel?

Du konfigurerar din backpack setup efter vad du skrivit i Action>Setup förmodar jag?
Citera
2013-02-18, 01:20
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Du konfigurerar din backpack setup efter vad du skrivit i Action>Setup förmodar jag?

Självklart. Men det är något som inte stämmer ändå och jag vet fan inte vad det är.
Citera
2013-02-18, 02:28
Medlem
Skyishs avatar
Vilka är era favorithus?
Citera
2013-02-18, 13:16
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Vilka är era favorithus?

Wood Avenue 11! Alltid haft det som favorit efter att en legendarisk spelare hade det på Xantera runt 2004 när jag började spela. Äger det just nu på den världen jag spelar på.
Citera
2013-02-18, 17:04
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Wood Avenue 11! Alltid haft det som favorit efter att en legendarisk spelare hade det på Xantera runt 2004 när jag började spela. Äger det just nu på den världen jag spelar på.
Måste hålla med om att det är ett nice hus, hade det för några år sen & det är ledigt atm så ska försöka snappa åt mig det på galana :P
Citera
2013-02-18, 17:59
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skyish
Vilka är era favorithus?
Market Street 3 i Venore samt Central Circle husen (ej shopsen).
Citera
2013-02-18, 20:25
Medlem
sjuktrandoms avatar
Happ, ska göra come-back i tibiavärlden. 185 ek, några rekommendationer på jaktmarker?
Citera
2013-02-18, 20:56
Medlem
Tobbsans avatar
Citat:
Fan jag tror jag har ett problem med min ibot, det kan vara att jag spelar på en laptop och inte kan ha mer än 3 bps öppnade samtidigt eftersom det inte får plats mer på skärmen. Är lite efterbliven och det verkar inte gå att byta upplösning genom tibiaklienten heller, hur fan hör jag?

Aja, problemet är att den inte öppnar bps så som jag vill att den ska. Ibland öppnas inga bps förutom main bp, ibland öppnas dom i helt fel ordning och det verkar inte vara någon styrsel alls på skiten. Har problem med varenda script jag prövat hittills. Så jag kan liksom inte gå AFK, måste rätta till bps när den refillar osv. Vad gör jag för fel?

Hade samma problem, finns ett bra program "Infinte Screen" som kan göra själva tibia clienten större. funkar skitbra!
Citera
2013-02-18, 21:02
Medlem
Puertis avatar
Börjat spela igen. Läste att någon hade en Fire Bomb-bugg gällande Grims. Någon som kan utveckla detta?

För övrigt, vart skall jag hunta min 21 RP med 73/60? Finns väl egentligen ganska mycket ställen att gå, men vill givetvis ha så bra exp och så bra guld som möjligt. Hittills har jag gått GS med blocker samt Cemetery Graveyard (Ghouls/Crypts/DS) med hyfsad exp/h, men tycker jag växt ifrån detta. Cyclopolis är inte så bra som jag trodde och det är ofta mycket folk där. Vill helst ej wastea.
Citera
2013-02-18, 21:31
Medlem
Tja.

Har planer på att börja lira igen fast någon OT och 7.2 eller 7.4 isf blir det nog.

Har haft ett par Knight och några Paladins. Vet inte redigt vad jag gillar. Gillar inte redigt att förlora Hp Vilket man inte direkt gör med en Paladin när man är ett par rutor bort från varje fiende för det mesta. Spells tar ju givetvis skada oavsett.

Någon som har tips på någon bra OT server eller kanske rent utav en Kopia på den riktiga världen?
Citera
2013-02-19, 10:56
Medlem
Puertis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puerti
Börjat spela igen. Läste att någon hade en Fire Bomb-bugg gällande Grims. Någon som kan utveckla detta?

För övrigt, vart skall jag hunta min 21 RP med 73/60? Finns väl egentligen ganska mycket ställen att gå, men vill givetvis ha så bra exp och så bra guld som möjligt. Hittills har jag gått GS med blocker samt Cemetery Graveyard (Ghouls/Crypts/DS) med hyfsad exp/h, men tycker jag växt ifrån detta. Cyclopolis är inte så bra som jag trodde och det är ofta mycket folk där. Vill helst ej wastea.

Bumpar detta. Är dock level 25, snart 26, samt har 74/61. Ghouls/Crypts är segt som fan.
Citera
2013-02-19, 13:36
Medlem
Skyishs avatar
Går det att använda xenobot trial igen trots att tiden gått ut? Hade tänkt köpa den men det tar två dagar innan pengarna kommer in på kontot.. förslag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in