2022-02-28, 02:42
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Har inte läst någonting om detta förutom att..

Folk i Ukraina tar med sig sina husdjur visserligen och jag läste om en ukranisk medborgare på Facebook som försöker rädda hundarna som drabbas av kriget.

Hade nog kunnat tänka mig att åka ner för att hjälpa djuren. Och då inte bara hundar.

Tycker att alla som krigar med allt förutom knivar o machete bör avrättas då man dödar många djur p ga smällarna, tryckvågor och fasta föremål.

Åter till frågan... Finns det någon hjälporganisation som åker ner och hjälper djuren? Skickas det någon form utav veterinärs hjälpmedel, mediciner osv?

Ärligt talat, bryr mig inte längre om vad idiot människan gör och har inte gjort på flera år. Vill bara hjälpa djuren, de förtjänar inte detta. Lika lite som barnen, men det finns det andra som hjälper till med.

Så behöver du min hjälp för att rädda djur på plats, skriv!
Jag bryr mig inte om jag så dör på kuppen!
Älskar verkligen alla djur!!!

O varför så tyst ifrån Miljöpartiet? Borde de inte vara galna över att både djur och natur drabbas?

Nej, självklart så fattar jag att det endast är ett skådespeleri med ett fint namn.

Åt helvete är det vad det är !
Senast redigerad av LostinDarkness 2022-02-28 kl. 03:01.
Citera
2022-02-28, 02:55
Medlem
Människor är ju djur eller är du hycklare?
Vart går gränsen för vilka djur du vill rädda? bara pälsgulliga husdjur eller flugor & myror?
Där lär finnas gott om ormar, björnar & vargar med
Vill du hjälpa alla djur inklusive oskyldiga människor så får plockupp en ak och panga ryssar
Citera
2022-02-28, 03:05
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HD.
Vart går gränsen för vilka djur du vill rädda? bara pälsgulliga husdjur eller flugor & myror?
Vill du hjälpa alla djur inklusive oskyldiga människor så får plockupp en ak och panga ryssar
Jasså, är det så det låter nu? Har skrivit i oändliga trådar på internet där folk ser sig som allmäktiga och när jag då har påtalat att de är ett däggdjur så har de förnekat det in i det sista!

Nej, människan är ett djur med gudhets komplex!
Medans de andra djuren är de äkta och mest värdefullaste som finns på jorden!

Ej 95% av människorna!

Man brukar använda just ordet djur som ett skälsord för att förnedra en annan människa. Man säger att man är både mer värd, bättre och viktigare än ett djur.

Men nu först, när djur drabbas i krig och jag vill hjälpa till, ja då duger det för den hycklande människan att vara ett djur också?

Så FUCK OFF säger jag bara!
Senast redigerad av LostinDarkness 2022-02-28 kl. 03:44.
Citera
2022-02-28, 03:14
Avslutad
Lugn och fin nu Ts.
Känns frågan viktig i nu läget ?
Svensk vapenexport har resulterat i en del lidande även för djur, har du tänkt på det ?
Citera
2022-02-28, 03:14
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HD.
Dessutom så missförstår du.

Jag är inte ute efter att döda, utan tvärtom rädda liv, närmare sagt djurliv som inte anses vara en människa!

Förstår att det är svårt för dig att ta in det då du är en vanlig människa med krig i ditt sinne och med ett begär om att få vara allsmäktig!

Hade hellre dött för en hund, katt eller mus än för en människa! Med barn undantaget!
Senast redigerad av LostinDarkness 2022-02-28 kl. 03:22.
Citera
2022-02-28, 03:20
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deloso
Lugn och fin nu Ts.
Känns frågan viktig i nu läget ?
Svensk vapenexport har resulterat i en del lidande även för djur, har du tänkt på det ?

Självklart är frågan viktig! Så pass viktig att det snarare är den viktigaste frågan av dom alla!!!!!!!

Har dessutom varit kritisk mot svensk vapenexport sen jag fick veta att man just gör det, exporterar vapen!
Går säkerligen att leta upp det bland mina över 1K inlägg!

Ingen säger att jag har stöttat skjut vapen i någon form förutom pilbåge, armborst och blåsrör!

Fast skulle kunna tänka mig att knäppa en människa ändå om det var Nordkorea ledare. Annars inte!

Bråket med Ryssland är självförvållat utav EU, NATO och USA. Så lägger mig inte i det!
Senast redigerad av LostinDarkness 2022-02-28 kl. 03:45.
Citera
2022-02-28, 11:49
Medlem
Krocketklubbas avatar
Äter dom.
Citera
2022-03-03, 20:41
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Såg att Krongården på Facebook skulle skicka ner en lastbil med hund och kattmat. Kanske ett steg i rätt riktning för dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in