2022-02-27, 17:55
Medlem
Tvivlar starkt på att en nazist och Putin älskare som du är gift eller haft en kvinna. Till topic det är onormalt att bli kåt och runka till skidtjejerna.
Citera
2022-02-27, 17:56
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svettiga-babbar
Jag har ett bra sexliv. Min fru är nationalist och låter mig göra ariska barn i henne närhelst jag behagar. Jag tänder inte heller på porr, då det är skapat av judar för att degenerera oss.

Men något konstigt händer när jag kollar på damskidåkningen. Sliddjuren åker omkring i tajta trikåer som framhäver deras välformade bakdelar. Så fort de böjer sig framåt blir jag upphetsad, och efter 10-15 minuters tittande klarar jag inte mer. Jag säger då till min fru att jag ska gå och handla eller fixa nåt i garaget, men sätter mig då i bilen och onanerar tills jag får utlösning.

Detta gäller alltså bara skidåkerskor. Damtennis, fotboll, friidrott etc gör mig inte alls upphetsad.

Funderar på vad detta kan bero på. Kan det vara att skidåkerskor i 99 % av fallen är vackra, vita kvinnor? Jag skäms i alla fall över detta och undrar hur man gör för att komma över det.

Brukar du gå till kyrkan också?
Citera
2022-02-27, 17:59
Medlem
Svettiga-babbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Brukar du gå till kyrkan också?

Varför fan skulle jag gå till svenska HBTQ-kyrkan för?
Kristendomen pacificerade vårt folk.
Vi var fruktade krigare som erövrade andra länder.
Jag avskyr kristendomen, även om dess sexmoral är bra.
Citera
2022-02-27, 18:08
Medlem
MuntertMongos avatar
Är det såna här biler i ditt huvud så är det nog dags att berätta för din fru hur det egentligen ligger till.
Citera
2022-02-27, 18:23
Medlem
henrikos avatar
Citat:
Tycker friidrottare ser väldigt okvinnliga ut.

https://www.youtube.com/watch?v=xcPPgPg6Otk
Citera
2022-02-27, 20:34
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Är det såna här biler i ditt huvud så är det nog dags att berätta för din fru hur det egentligen ligger till.

Du hon såg mer ut som en dominatrix när jag träffade henne 2010(01:40)
https://www.nrk.no/video/marit-bjorgen-vant-rulleskisprinten-paa-hamar_14846.

Hon *blinkade till mig när jag spanade in hennes motståndares tighta rumpa, liksom att hon är vinnaren och de andra är där för syns skull - och visst vann hon överlägset.

Ser väl ganska fin ut i ansiktet?
Citera
2022-02-27, 20:37
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Jag har ett bra sexliv. Min fru är nationalist och låter mig göra ariska barn i henne närhelst jag behagar. Jag tänder inte heller på porr, då det är skapat av judar för att degenerera oss.

Men något konstigt händer när jag kollar på damskidåkningen. Sliddjuren åker omkring i tajta trikåer som framhäver deras välformade bakdelar. Så fort de böjer sig framåt blir jag upphetsad, och efter 10-15 minuters tittande klarar jag inte mer. Jag säger då till min fru att jag ska gå och handla eller fixa nåt i garaget, men sätter mig då i bilen och onanerar tills jag får utlösning.

Detta gäller alltså bara skidåkerskor. Damtennis, fotboll, friidrott etc gör mig inte alls upphetsad.

Funderar på vad detta kan bero på. Kan det vara att skidåkerskor i 99 % av fallen är vackra, vita kvinnor? Jag skäms i alla fall över detta och undrar hur man gör för att komma över det.

Du har en fäbless för blondiner? 🤔
Citera
2022-02-27, 20:44
Avslutad
Det låter ju som att du måste köpa en skiddräkt till kärringen
Citera
2022-02-28, 10:29
Medlem
Citat:
Skulle kännas fel att älska med min fru när en annan slyna har gjort mig upphetsad.

En annan slyna skriver du. Det innebär att din fru är en slyna. Då borde hon inte bry sig om det om hon visste och förmodligen ser hon inte på då du kollar porr.
Citera
2022-02-28, 11:40
Medlem
Stenad-af-Ograss avatar
Don't feed the troll
Citera
2022-02-28, 19:57
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Jag har ett bra sexliv. Min fru är nationalist och låter mig göra ariska barn i henne närhelst jag behagar.

Haha...eftersom du ens har behov av säga något sådant här, så sitter du garanterat hemma ensam och gråtrunkar.
Citera
2022-02-28, 21:50
Medlem
Citat:

Gillar mer Hästdressyr ( Damer ) Sexigt med deras stora hattar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in