Citat:
Ursprungligen postat av
Switz
Du svarade inte på frågan? Frågade dig om du litar mer på pissRysk media än på information från Ukraina? Senaste är att Ukraina nu ska få stidsvagnar, menar du det är en lögn från ukraina? PissRysslans säger att dem inte ens har invaderat Ukraina. Så vilka är mest trovärdiga? En annan fråga, vems sida är du på i denna konflikt? Ska bli spännande att höra

Ok, jag tar det igen: De är båda lika korrupta skitländer och man kan inte lita på något som kommer från deras statsmedia. Jag anser för övrigt att det är helt ofattbart att det finns en massa tomtar som tror på det som står i massmedia angående vad som sker i Ukraina. Media i väst tar krigspropagandan ifrån Ukraina, alltså rena lögner i många fall, och förmedlar det som att det vore objektiv sanning.
Den stora skillnaden mellan väst och öst är att i öst så vet folk att massmedia sysslar med hjärntvätt och indoktrinering, och förkastar det som står där, medan folk i väst tror att media är objektiv och saklig fast sanningen är att det är precis lika mycket hjärntvätt och indoktrinering men riktat åt andra hållet.
Men om du prompt måste veta vilken sida jag står på så är det på de ukrainska och ryska folkens sidor, mot deras korrupta och judiska styren.