Resultat: Bojkottar du Marabou?
Ja, jag bojkottar Marabou.
28,82%
402 röster
Jag handlar mindre av Marabous produkter.
6,45%
90 röster
Jag har ingen åsikt i frågan eller vill inte uppge.
4,44%
62 röster
Jag handlar mer av Marabous produkter.
10,39%
145 röster
Nej, jag bojkottar inte Marabou.
49,89%
696 röster
2023-05-27, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sandbob
Vad ska alla feta incels som givetvis också är alt-right tröstäta nu?
Du hänger inte med i svängarna ser jag. Nuförtiden är det högerextremt att vara vältränad.

Häng med i din egen propaganda i framtiden! Den ändras konstant.
Citera
2023-05-27, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askedasvked
Du hänger inte med i svängarna ser jag. Nuförtiden är det högerextremt att vara vältränad.

Häng med i din egen propaganda i framtiden! Den ändras konstant.

Självklart är det bilden som folk vill förmedla utåt. Det förändrar inte det faktum att folk som låter sig själva radikaliseras ofta sitter ensamma och inte har världens bästa psykiska/fysiska form. Gå ut, få lite solljus och köp dig en chokladkaka eller två som du kan trycka framför datorn ikväll.
Citera
2023-05-27, 12:46
Medlem
Ukrainas antikorruptions.. Det måste vara en av årets mest hyckligaste mening någonsin. Ukraina som just nu är ett av de största penningtvätteriena på jorden klagar på en legitim Bizniz, till skillnad från usa"s och Ukrainas proxy skandal 😂

Får kliva iväg och köpa en kaka på en gång nu när regnbågsforellerna och professorerna försöker grifta ihjäl ännu ett företag
Citera
2023-05-27, 12:49
Avstängd
Kan man inte bojkotta Marabou för att det är amerikanskt istället? Det är 10 kedjor som äger nästan allt även om varumärkena varierar:
https://www.businessinsider.com/10-companies-control-the-food-industry-2016-9?r=US&IR=T
Citera
2023-05-27, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Privattaxin
Kan inte Zelenskyy bara dö någon gång? Korrupta jävla avskum. Ska köpa rejält med Marabou bara för det.

Köp du en Marabou, för alla döda ryssars skull.
Citera
2023-05-27, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zibbi
Kan inte ryssland bara ta över skit landet, vilket misslyckande för USA och deras hundar i EU i ett försök med alla sanktioner etc. Måste svida i röven haha!

Nej, det verkar inte så, men dö i ukraina kan ryssem tydligen. Mmmm.. Marabou.
Citera
2023-05-27, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Nu vill juden i Kiev att vi slutar köpa Marabou eftersom det ger pengar i Rysslands kassa.

Jaså, var de inte ""Nazister"" nyss?
Citera
2023-05-27, 12:56
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Juden Zelensky?
Var inte den ryska invasionen för att "de-nazifiera" Ukraina?

Är han jude och nazist samtidigt?

Har du missat nazisterna i militären i Ukraina? Det är ju helt öppet.
Citera
2023-05-27, 13:05
Medlem
-DaRude-s avatar
Är så trött på att se den lilla "rockstjärnan" åka världen runt och mingla med eliten, tigga pengar och tro sig kunna bestämma över andra länder. Han och Putler borde låsas in i ett rum där de får komma fram till en lösning ensamma, är så förbaskat trött på båda två. Och USA med den senildemente Biden verkar vilja tömma statskassan helt för att ge allmosor till Zelenskyj medan man har mer problem och mer fattigdom än någonsin där hemma. Med tanke på hur otroligt jävla mycket pengar som pumpas in i Ukraina borde man granska hur Zelenskyjs personliga förmögenheter påverkats av detta. Oavsett hur jävliga Ryssland är så har Ukraina alltid varit ett genomkorrupt land, det var man redan innan.
Citera
2023-05-27, 13:05
Medlem
speerys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlssonss374
Jaså, var de inte ""Nazister"" nyss?

Born to a Ukrainian Jewish family, Zelenskyy grew up as a native Russian speaker in Kryvyi Rih, a major city of Dnipropetrovsk Oblast in central Ukraine. - Wikipedia.

Azov Battalion.
The unit has drawn controversy over its early and allegedly continuing association with far-right groups and neo-Nazi ideology, its use of controversial symbols linked to Nazism, and early allegations that members of the unit participated in torture and war crimes. Some experts have been critical of the regiment's role within the larger Azov Movement, a political umbrella group made up of veterans and organizations linked to Azov, and its possible far-right political ambitions, despite claims of the regiment's depoliticization. - Wikipedia.

Kort och gott en jude som har kontroll över en nazistisk paramilitär organisation.
Citera
2023-05-27, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speery
Born to a Ukrainian Jewish family, Zelenskyy grew up as a native Russian speaker in Kryvyi Rih, a major city of Dnipropetrovsk Oblast in central Ukraine. - Wikipedia.

Kort och gott en jude som har kontroll över en nazistisk paramilitär organisation.

Så ogillar Flashback-Nazisterna honom för att han är Jude, eller är det för att han är Nazist, eller kanske både och? Hysteriskt roligt och ironiskt i varje fall.
Citera
2023-05-27, 13:17
Medlem
K.K.Ks avatar
Stryk ska dom få som äter choklad! Djävla fascister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in