Citat:
Ursprungligen postat av
Vodkasomsnus
Du har redan fått epitetet slingerorm, så några mer åkningar från grundfrågan kan du glömma.
Det fetade dumförklarar dig totalt. Begriper du inte varför, fråga någon handledare.
Direkt i nästa påstående från dig, bekräftar du direkt ditt epitetet. Är du rent blåst?
Var kommer Turkiet in, när jag pratar om Rysslands energiinfrastruktur? Har du total kortslutning i pallet?
Finns det fler handledare du kan fråga?
Som vanlig går det inte att diskutera något med dig. Ja, ta en titt på oljepriset och alla som fortfarande behöver gas så vad är så svårt för dig att begripa? Även reuters berättar för dig. Ryssland kommer att tjäna mer detta år och får väl tacka Trump för det. Fattar du nu eller måste du ta en runda till bara för att det är kul?
Ja du, var kommer Turkiet in? lär mer så kanske du begriper och kan diskutera med vuxna! (ett tips är TurkStream) Såg du länken om Rumänien?
Mitt grundpåstående var "Oroa dig inte, Ryssland har råd och tid och tacka delvis Trump för det." och en länk till Reuters som bekräftar att Ryssland fortfarade tjänar pengar. Du kommer inte undan att du är en okunnig idiot.
Lite mer för dig att läsa:
Elon Musk shocks the West! "Ukraine must make concessions to Russia"
https://www.bankingnews.gr/diethni/articles/890211/elon-musk-shocks-the-west-ukraine-must-make-concessions-to-russia
Elon Musk är en komplicerad människa och nog så pragmatisk, Starlink i Ukraina. Men han har rätt att vi i väst måste inse vårt misstag och att delar av Ukraina nu måste lämnas över till Ryssland för att få slut på detta krig. Frågan är också om NATO och jag tror vi är för sent ute nu.