Citat:
Ursprungligen postat av
IVidere
Det är bara ryssar som vill kriga år 2025. Andra medborgare i civiliserade länder vill inte riskera sina liv för att kriga mot ryssen.
Det håller jag med om.
Det är bara ryss helvetet som får för sig att invadera sina grannländer. Det är bara rysshelvetet som vill kriga.
Däremot kan jag garantera att det absolut finns medborgare i civiliserade länder som kommer att försvara sig mot en invaderande clownarmé ifrån Ryssland.
Jag kan garantera att det finns medborgare i civiliserade länder som t.o.m. kommer att anmäla sig som frivilliga, om ryssen vågar sig på ett anfall.
Som i Sverige. Hemvärnet har aldrig sett, har aldrig skådat den tillrusning som har skett efter att Ryssland anföll Ukraina 2022. De militärområden som nu bygger förläggningar, nya skjutplatser, har tusentals sökande på varje ny befattning.
Jag kan garantera att vapnen skulle ta slut i Finland, om ryssjävlarna anföll. Som tur är så kan vi skicka vapen från Sverige till dem.
Och jag är helt säker på att polackerna skulle stå och hånflina åt de värdelösa ryssfittorna, om de vågade sig på att ta sig över gränsen. Innan dom sätter ett magasin i ansiktet på dem.
Så, ditt patetiska inlägg utgör ett tydligt exempel på att inget du bidrar med i tråden är någit vi behöver fästa oss vid. Din lilla ryssråtta.