Citat:
Ursprungligen postat av
TAD2
Trumps tidigare affärer och transaktioner/pengar som han fått från Sovjet/Ryssland är en trängande sak för Trump och det vet Putin. Allt pekar på att Trump inte har någon fredsplan men att han utsätts för stor stress vilket resulterar i hans osammanhängande utspel och hans panikartade attacker på Zelensky. Och det verkar bråttom och sannolikt har Putin ställt Trump mot väggen.
Det finns bara en lösning för Trump; att Zelensky kapitulerar eller byts ut mot någon annan som gör det istället. Om inte kommer Putin att släppa material om Trump som får världen att häpna.
Jag har faktiskt varit inne och funderat på dessa saker också, menar dina senare rader.
Jag läser in en stor desperation hos Trump. Han ser otroligt stressad och tärd ut.
Han är arg, ja... men det kan vara så att han är djupt pressad på ett plan som för oss är helt dolt.
Det han gör just nu är att stressa och pressa Europa, han vill att vi ska se att detta kommer få negativa konsekvenser för Europa. Det är ett tecken på att han spelar kort själv, med oss/Ukraina.
Detta handlar självklart inte om "nobelpris", den som tror det är naiv.
Däremot skulle han självklart vilja ha det om han lyckas med det han sagt-men det är självklart inte det som ligger i botten.
Jag har också nosat på om Musk och Vance är "ditsatta" för att också hålla koll på honom och hans beslut.. Koll på att han efterlever det han "lovat"... om vi säger så.
Eftersom de båda klåparna har en egen historik..
(edit: som vanligt massa stavfel..sorry)