Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-01, 15:12
Medlem
Offices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abandoftrust
Se och lär, snart hänger den Ukarianska president juden på torget i en snara.
Var han inte nazist nyss?
Citera
Medlem
baggebo1s avatar
Det här är en film om den extrema propagandan kring det här kriget. Det finns många i den här tråden som skulle behöva se den. Rätt rolig också:

https://www.youtube.com/watch?v=ZOr526it4Ws
Citera
Medlem
Tuors avatar
Bara det faktum att Zelensky får stående ovationer av våra folkfientliga makthavare i Bryssel får mig att bli övertygad om att det är någonting som inte står rätt till. Han hyllas av hela globalistmaffian.
Citera
Medlem
rokossovskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald.Guldhatt
Da borde verkligen inte använda missiler i en stad.

Vissa strategiska mål måste man försöka slå ut även i en storstad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Pulvriserade? Är du medveten att Ryssland har mer kärnvapen än Nato? Och egentligen spelar det ingen roll vem som har mest, Europa kommer ödeläggas om Nato blandar sig i. Vi är levande måltavlor…

Snälla nån...
Vet du om Rysslands raketer ens funkar?
Varken du eller jag vet ett skit om kärnvapen och hur ett sådant krig ser ut. Det vet egentligen ingen.
Citera
2022-03-01, 15:13
Avstängd
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayahem
Vilka råttor?
Han kommer inte hänga på en snara.
Vi står upp mot krig och förtryck så du borde lämna landet jävla horunge.

Du din råtta tex

Repatriering hem till ditt hemland Svarting
Citera
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysch
Det är precis det vi upplever!
Historiens vingar kanske inte upprepar sig, men det ekar.

Vill även passa på och quotera Otto Von Bismarck strax innan hans död: “One day the great European War [will] come out of some damned foolish thing in the Balkans.”

2 av 3 världskrig (om detta nu leder till WW3) kommer bero på något i Balkan.

Min favorit just nu och det händer om dvärgen eskalerar

"You can't destroy the Polish national-consciousness or Poles on the battlefield, but if you give them power, they will destroy themselves."

- Otto Von Bismarck.
Citera
Medlem
Är det som USA försöker åstadkomma i Ukraina värt att ständigt riskera kärnvapenarmageddon för?"

Ju mer spända saker och ting blir, desto större är sannolikheten för en otänkbar kedja av händelser som det inte finns någon återvändo från.
Det kan utlösas av vilken kombination som helst av felkommunikation, felräkning, missförstånd eller tekniskt fel mitt i kaoset och förvirringen av det eskalerande spänningarna.

Vi driver Putin längre och längre att (förhoppningsvis inte) att ta till The Samson Option alternativet, sista utvägen.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Samson_Option

En**studie från 2014 av Earth's Future**fann att bara ett kärnkraftsutbyte mellan Indien och Pakistan skulle kasta 5 Tg svart kol i stratosfären, blockera solen i årtionden och potentiellt svälta ihjäl allt.*Indien och Pakistan har**160 respektive 165 kärnvapen**vardera.*USA och Ryssland har 5 550 och 6 257.

Kom ihåg det!
Citera
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Mkt bra att skriva bekräftat med versaler. Då fattar man att det verkligen är bekräftat. Eller? Räcker det med att skrika det?

Vad är egentligen bekräftat, och hur ser den bekräftelserna ut?

Jag tror du läst det jag länkat som är bekräftad fakta.

Eller nä, du scrollade nog förbi det då du satt och letade efter negativa uttalanden om Putin. Fuck helhetsbilden, så smart är du inte vilket du bevisat flertalet gånger i den här tråden.

Du kan hitta de länkade materialet själv, bara kolla mina kommentarer. Men du är inte intresserad så varför du ens frågar är för mig ett mysterium.

Glöm inte att det var "fake news" att Tjeckien skulle förbjuda yttrandefrihet om just det här.

Det var tydligen inte fake news.
Citera
Avstängd
abandoftrusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Var han inte nazist nyss?

Kärt barn har många namn
Citera
2022-03-01, 15:14
Medlem
Hamleyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Bara det faktum att Zelensky får stående ovationer av våra folkfientliga makthavare i Bryssel får mig att bli övertygad om att det är någonting som inte står rätt till. Han hyllas av hela globalistmaffian.

Kan det inte vara så att Putins invasion strider mot folkrätten och mot avtalen som Ukraina och Ryssland har undertecknat?
Citera
2022-03-01, 15:14
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vryzas
https://www.expressen.se/nyheter/de-var-fulla-och--slog-oss-med-pinnar/

Sluga ukis som försöker vinna över mitt hjärta
Jag blir spyfärdig av att vissa försöker utnyttja situationen till sin egen fördel. Om vi leker med tanken på att Polen släpper in dem så är det inte särskilt svårt att gissa var de hamnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in