Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Idag föll Bakhmut, så som det definieras enligt bookmaker-siten Insight Prediction, som jag använt.
Definitionen var "assessed control" över järnvägsstationen, enligt västvänliga ISWs karta.
Jag gissade själv 22 dagar fel, trodde att det skulle gå något fortare.
Det har väl "fallit" förut, ända sedan tidig höst 2022. Dryg 680 bögsex-ivrare har fått sätta livet till sista dygnet för något som är helt meningslöst.
Det som händer nu är att UA återtar några kvarter så fort ryssen släpper garden. Men det kommer bli lite annorlunda strider mot vad som har varit. Hela stan har förvandlats till grus så skydd av bebyggelse är sämre. Även om det går att ta skydd bakom ruinerna så går det inte att dölja sig. Sodomitbögarna ifrån mordor kan springa men de kan inte gömma sig. De är sittande ankor, en efter en kommer varenda ryss som befinner sig i Bakhmut att bockas av i den ukrainska statistiken.
Om den bögiga sidan i konflikten tänker sig att hålla järnvägen kommer de få ett helvete med materiel- och personaltransporter till frontlinjen. Förutom splittret ifrån granater kommer det stänka grus åt alla håll.
Inte kanske tillräckligt för att döda, men det kan skada rejält. Går väl att röja vissa avsnitt men så fort en korvryttare sticker upp huvudet så väntar krypskyttarna tålmodigt på dem
Dessutom är ju fikusarna inte direkt kända för ordning och reda.
Läste i morse att ryssen hade för avsikt att transportera ca 50 vingklippta bajspackare över gränsen för sjuksvård i Belgorod. De fick vända vid gränsen, tilläts inte passera. De skulle in i strider igen så fort som möjligt. Helt sjuk människosyn i bögriket.
Nu har jag en fråga till dig, min spammande vän. Varför är halvmongolerna så exalterade över bögsex. Är det genetiskt eller är det kulturellt betingat?
Att det förekommer en masse finns det ju filmbevis på, förutom alla vittnesmål om bögbeteendet.