2022-10-01, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Ryssland är självförsörjande avseende energi och mat. Det är inte väst. Ryssland sitter på 30 % av världens naturresurser. Precis vad amerikanska globalister och oligarker vill åt. Låt dig inte luras. Grunden till kriget finns just där.

Partiskt påstående. Underkänns
Citera
2022-10-01, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Partiskt påstående. Underkänns
HUR MOTBEVISAR DU DETTA?
Citera
2022-10-01, 01:39
Medlem
Citat:
Ryssland är självförsörjande avseende energi och mat. Det är inte väst. Ryssland sitter på 30 % av världens naturresurser. Precis vad amerikanska globalister och oligarker vill åt. Låt dig inte luras. Grunden till kriget finns just där.

Titta på ett 10-års perspektiv. Låt dig inte luras.
Citera
2022-10-01, 01:40
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:

Jaså? Det krävs mer än det i dagens värld.. Och ryska företag? Finns det ens något 😂 Som inte är involverat i sprittillverkning?
Citera
2022-10-01, 01:41
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Jaså? Det krävs mer än det i dagens värld.. Och ryska företag? Finns det ens något 😂 Som inte är involverat i sprittillverkning?

I den ryska marken finns allt ryssarna någonsin behöver. Begriper du inte det?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
HUR MOTBEVISAR DU DETTA?
På ett enkelt sätt, säger jag bara..
Citera
Medlem
Skulle inte befinna mig i en svensk storstad just nu. Eftersom saker är på gång. Sverige har tagit ställning.
Putin varnade för det första dagen under invasionen av Ukraina.
Tack och ha Jod-tabletterna redo.

Så vi får tacka så mycket S, M, SD, KD, L och C för allt ni inte gjort för Sverige.
Har dom bokat biljetterna än som Sabuni gjort? Och lämna 'svenska folket' ? Folket får ta det.
Hur ska Nato/USA skydda Sverige från ett kärnvapen-anfall?
Citera
2022-10-01, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Skulle inte befinna mig i en svensk storstad just nu. Eftersom saker är på gång. Sverige har tagit ställning.

Så vi får tacka så mycket S, M, SD, KD, L och C för allt ni inte gjort för Sverige.
Har dom bokat biljetterna än som Sabuni gjort? Och lämna 'svenska folket' ? Folket får ta det.
Orka överdriva.. Det kommer inte hända nåt. Du kan befinna dig i Stockholm, Göteborg eller Lund, du kan sova gott!
Citera
2022-10-01, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil

Jag hade oroat mig mer om Lyman om jag vore du.
Citera
2022-10-01, 01:47
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:

Jaså? Varför klarar ryssarna inte skapa något eget då? De kan bara stjäla information från Väst och utveckla dåliga kopior. Säg ett modernt ryskt ledande företag?
Citera
2022-10-01, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345
Orka överdriva.. Det kommer inte hända nåt. Du kan befinna dig i Stockholm, Göteborg eller Lund, du kan sova gott!

Det är möjligt att det är en överdrift just nu. Vi får se framåt december när all el slås ut i mörkret. Fy fan för det här. Illa

Sen nån form av militär insats. Eftersom Sverige tagit så tydlig ställning.

SD, haha det är bara makt dom vill ha.
Hur fan kan dom vara för ett NATO-medlemskap. Skäms! Kan byta namn till Natodemokraterna
Citera
2022-10-01, 01:50
Medlem
Citat:

Jo , men vill man ha mer än potatis, rovor och betor så är Ryssland ett bristfälligt land
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in