Citat:
Ursprungligen postat av
Pausanias
Sådant här är väldigt knepigt för ryssar, det har man märkt tidigare. De är så vana att ljuga för sin egen ryska fårskock, som aldrig skulle komma på tanken att ifrågasätta ens de värsta logiska kullerbyttorna, att de helt glömmer bort att man inte kan komma samma dumheter till västerlänningar och fr a inte vara så korkad att man gör det inför en kamera.
Han kommer nog snart att ramla ut från ett fönster på tjugonde våningen.
I morgon bitti får vi se andra källor i form av obskyra länkar som förklarar att ryssens förklaringar är riktiga.
Stortrollet och trådens chefsanalytiker
LaVerdadTodo kommer med en länk att förklara vad som egentligen har hänt.