2022-07-09, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arccosinus
Menar du att du inte är intresserad av sanningen? Det är jag!
Det har vi inte märkt…
Citera
2022-07-09, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Varför tror du att de skulle göra det? Du låter lite som TDS dårarna i politik utrikes.
Tur jag inte låter mycket som en TDS dåre då.
Citera
2022-07-09, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Tyskland går redan på knäna, nådastöten som nu kommer?

https://t.me/DonbassDevushka/13907

Russian gas to Europe is being halted for ten day maintenance on Monday. Germany is anticipating Putin shutting down the flow of gas permanently.

När väl Ryssland stänger kranen så lär Tyskland ge Ukraina 110% stöd.
Har man bara en kula i revolvern så kan man hota men när den väl är avlossad så står man där.
Citera
2022-07-09, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Det har vi inte märkt…
Visa gärna där jag i tråden inte har intresse av sanning, det ser jag fram emot!.
Citera
2022-07-09, 19:13
Bannlyst
Riktig journalist som är vid frontlinjen , vilken hjälte.

Här ett nytt reportage från en nyss befriad stad.

https://www.bitchute.com/video/BkwsVN7HL7Ik/

Helvete vad Ryssland bombar efter hela fronten nu
Senast redigerad av NatoKiller 2022-07-09 kl. 19:31.
Citera
2022-07-09, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Vet inte om det är en ny kollaboratör som fått bita i gräset eller om det är samma polis som omnämndes i veckan men död är han i alla fall

https://twitter.com/WarMonitor3/status/1545797719347830784

Jag förstår inte hur man kan börja arbeta för att förgöra sina grannar som de här förrädarna gör. Hur är det möjligt att bli så ond?
Viktigt i alla fall att ta dem av daga så fort som möjligt för att stoppa deras pågående fasansfulla brottsliga gärningar mot sina medmänniskor.
När kriget är över så att man kan gripa dem istället är det åtal och lagens längsta straff som gäller.
Citera
2022-07-09, 19:19
Medlem
Daniel501s avatar
Ukrainarna målar sina helikoptrar i Ukraina färger då flertalet gånger har förvirrade Ukrainare skjutit mot sina egna;

https://t.me/asbmil/2782

As we have previously jokingly suggested that the Ukrops should just paint huge flags on their hardware so their soldiers don’t think “damn bro I think that’s a russian Ka2” — they actually did it 😂

This Mi-24 was given to the Ukrops by the Czech Rep.
Citera
2022-07-09, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Spugge
Jag förstår inte hur man kan börja arbeta för att förgöra sina grannar som de här förrädarna gör. Hur är det möjligt att bli så ond?
Viktigt i alla fall att ta dem av daga så fort som möjligt för att stoppa deras pågående fasansfulla brottsliga gärningar mot sina medmänniskor.
När kriget är över så att man kan gripa dem istället är det åtal och lagens längsta straff som gäller.

Bara att hänga dem. I närmsta lyktstolpe.
Citera
2022-07-09, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arccosinus
Natokiller kan säkert hoppa in och förklara, denne hade ett underbart förvirrat inlägg om det igår.
Jag vet inte hur många gånger denne fick gångra för att få ihop alla hastigheter hit o dit.
Jag tycker att vi låter denne skribent göra ett nytt försök att förklara hur jätte-jättesnabbt de går.

Kinzhal är världens snabbaste snabbaste misil som är ostoppbar i väst är alla rädda för den för det finns ingen tekonologi i väst som ens har någon procent % att stoppa denna misil. Med dessa kan ryssland ta kärnvapen och spränga bort väst och nato innan dem ens hinner reagerar,

Ryssland har världens modernaste militär och världens mest avancerade militära teknik. Tom USA är årtieonden bakom att skapa något snarlikt Kinzhal
Citera
2022-07-09, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Ukrainarna målar sina helikoptrar i Ukraina färger då flertalet gånger har förvirrade Ukrainare skjutit mot sina egna;

https://t.me/asbmil/2782

As we have previously jokingly suggested that the Ukrops should just paint huge flags on their hardware so their soldiers don’t think “damn bro I think that’s a russian Ka2” — they actually did it 😂

This Mi-24 was given to the Ukrops by the Czech Rep.
Du som har kopplingar till den Nazistiska världen, vad säger dina kompisar om kriget?
Att avnazifiera måste väl vara en stor diskussionspunkt?
Eller överväger diskussionen den i Ryssland omfattande Nazismen?

Vad säger svenska kyrkan? Är den den debatten tabu?
Citera
2022-07-09, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NatoKiller
Riktig journalist som är vid frontlinjen , vilken hjälte.

Här ett nytt reportage från en nyss befriad stad.

https://www.bitchute.com/video/BkwsVN7HL7Ik/

Den förvirrade mannen i vitt hår ljög om att det var ryskt territorium sedan urminnes tider. Det har varit Ukrainskt sedan Sovjetunionens sönderfall. Donbass har hela tiden bebotts av en majoritet ukrainare.
Han ljög också om att han skulle blivit skjuten om han sagt detsamma till "Ukraina". Finns många som sagt liknade saker utan att ha blivit skjutna. Bara det faktum att man inte avrättade den minoritet som vägrade evakuera från Lysichansk för att de stöder Ryssland visar det.
Det skulle vara betydligt farligare att säga tvärtom till ryssarna. Jag hade en vän som hamnade under rysk fascistisk ockupation. Hennes släkting frågade ryssarna vad de gjorde där och blev omedelbart skjuten till döds.
De här människorna som Lancaster intervjuar verkar inte känna till hur ryssarna torterar och mördar civila. De flesta förefaller vara väldigt obildade. Jag har hört andra säga att de tror att ryssarna inte skulle bomba civila efter att de redan närmast ödelagt hela staden och att vi sett hur de bombat civila i stora delar av Ukraina. En stolle trodde att Azov hade stått för 80% av förstörelsen av Mariupol trots att det skulle ha varit fysiskt omöjligt.

Att kalla ockupation för "befriad" är väldigt provocerande och hatiskt mot de människor som bor där vilka inte alls vill vara en del av Ryssland. Ingen normalt funtat människa skulle komma på att använda det ordvalet.
Citera
2022-07-09, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Varför tror du att de skulle göra det? Du låter lite som TDS dårarna i politik utrikes.
Tog en timme så kom AB med sina fakenews.
Nu får vi se hur länge det tar innan sanningen kommer fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in