Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
1. Vad är du för ett fyllo som försöker babbla om anal-ys.
2. Vilken sorts drog ligger bakom den där kalkylen då?, krokodrillo, krokotax, amfeta-snurr-snurr?
2.1. I USA som pysslar med saker över hela jordklotet brukar den siffran landa på kring 50%, i Sverige kring 33%, det är dock en stor skillnad på de olika prylarna, i Sverige är exempelvis 80% av de 33% krigande personal i krigande förband och övriga 20% stridande service personal. Därutöver finns det semi-civila organisationer som pysslar med exempelvis civil lagerhållning av militära prylar. Det var ganska få personer även på tiden när Sverige hade 1.5 miljoner soldater.
2.2. Det är alltså högst osannolikt att Ryssarna tar slut, även om de har kring 30k förluster all inclusive, inclusive allierade, separatister och den riktiga ryska armen. Ukraina har mellan 100-150k militära casualties all-inclusive. Kring 10k är utlänningar eller halv-Ukrainare. Civilisterna torde vara över 150k nu kanske uppåt 200k all inclusive.
3. Färdigflashbackat.
1. Som sagt, 1-6/8 oavsett hur du min lille värnpliktige du räknar ifrån siffror du slagit upp men ännu inte riktigt förstått. Jag råder dig till att åter igen ansöka om att få tillhöra reservtruppen på haga
2. Den enda drogen jag använder än idag är diesel, och jag håller fast vid att den inte skall vara utspädd med den minsta droppe vatten. Det resulterar i ett motorstopp såsmåningom, och dem har vi ju sett hur de urartar till smärre kaos dem. Senaste gången vi såg det var när man hade ansammlat 4 mil lång kö av idioter utanför Kiev
2.2 Det är högst sannolikt att Ryssarna, som du kallar dem, faktiskt allaredan har tagit slut, men det är bara det att det hade varit allt för pinsamt att tillåta sådan fakta bli sanning, aven om den de facto är sanning.
https://www.youtube.com/watch?v=y46esp5xRDA
3.3.14 Färdigdefraggat