2022-06-30, 20:37
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bidencrackhead
Jag blir upphetsad av dig, din effeminata hen.

Knappast gubben, jag är feminin till sättet; du blir nog mest upphetsad av stora muskulösa män med vaxad bröstkorg; lite som Sovjets svettiga arbetare på sina propaganda-affischer?
Citera
2022-06-30, 20:38
Medlem
Ytterligare framgångar, Man har snart effektivt skärt av hela Lisichansk.

Bild

https://twitter.com/Cicke69/status/1542577786258444290
Citera
2022-06-30, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemvandaren
Nej, om en del barns liv inte är värt något för dig så är jag inte det minsta förvånad att du inte bryr dig om mig. Jag tar inte illa upp, jag lovar.

Det jag är mest förvånad över är att du utan omsvep benämner 15-50 åringar som "barn", men det kanske bara är din åsikt om handikappade rent generellt.
Håller med dig !, men prata inte med knarkskallen , han sänker nivån här , är offtopic, och är synnerligen otrevlig .
Sätt honom i ”karantän”
Citera
2022-06-30, 20:43
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Du överdriver hårt! Allt i din lista kommer inte från väst och Ryssland kan få tag på det mesta de behöver i form av maskiner och reservdelar från Asien blir kanske lite dyrare men värt det…

Jag är ingen expert på det men jag tror det är tvärt om. Från Asien kan de få billigare saker, men de är inte tillräckligt avancerade, det är ju därför både Ryssland och Kina köper västerländsk teknologi. Och varför Kina inte stödjer Putin. För de är inte lika korkade, de vet att de behöver västs teknologi. Men gubben Putin lever kvar i Sovjet-eran och förstår varken teknologi eller ekonomi.
Citera
2022-06-30, 20:45
Medlem
Citat:
Skicka källor på allt du skrev så kan vi fortsätta diskussionen därefter.

Annars är det bara massa ordbajseri som verkar var extremt förekommande under den här delen av forumet.

Väntar på full statistik från trovärdiga källor ifrån dig.

Hörs snart.
Om du använder valfri sökmotor på Internet så kommer du att konstatera att Ryssland inte har producerat en enda CNC-maskin som är i drift, allt kommer från västländer och därmed behovet av reservdelar som aldrig kommer att levereras.
Rysslands industri håller sakta på att dö

Vad ska Ryssland köpa för de Monopolpengar de lägger på hög? Vi i tråden har fortfarande inte fått något besked. Vad ska Ryssland använda pengarna till?
Citera
2022-06-30, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arccosinus
Om du använder valfri sökmotor på Internet så kommer du att konstatera att Ryssland inte har producerat en enda CNC-maskin som är i drift, allt kommer från västländer och därmed behovet av reservdelar som aldrig kommer att levereras.
Rysslands industri håller sakta på att dö

Vad ska Ryssland köpa för de Monopolpengar de lägger på hög? Vi i tråden har fortfarande inte fått något besked. Vad ska Ryssland använda pengarna till?

Statistik du hade massa påstående om att hela Rysslands industri faller utan väst att alla råvaror för att tillverka dessa maskiner och hela industrin är total beroende av väst.

Källor jalla vi väntar.
Citera
2022-06-30, 20:46
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ytterligare framgångar, Man har snart effektivt skärt av hela Lisichansk.

Bild

https://twitter.com/Cicke69/status/1542577786258444290
Du har verkligen gått upp i limningen helt. Du bara vräker ur dig trams.

Nu har Ukraina snart fått så mycket vapen och ammunition så de kan skjuta tillbaka på riktigt. Då springer ryssen hem som de nyss gjorde från ormön.

Jag längtar dit. Ryssland är så jävla kört.
Citera
2022-06-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conception
Du har verkligen gått upp i limningen helt. Du bara vräker ur dig trams.

Nu har Ukraina snart fått så mycket vapen och ammunition så de kan skjuta tillbaka på riktigt. Då springer ryssen hem som de nyss gjorde från ormön.

Jag längtar dit. Ryssland är så jävla kört.

Vi väntar ivrigt på Ukrainas offensiv, har väntat flera månader.

Åk ner dit och säg till dom att R är reverse och att dom ska lägga i växel ist för o backa.

Men dom vinner genom att dö.

Dom vinner en förstaklass biljet till Stepan Bandera deras Nazist fader i helvetet.

XAAXAXAXAXAXAX
Citera
2022-06-30, 20:51
Medlem
oyinbozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Nej. Det finns såklart oberoende media i Ryssland fortfarande och alla media kontrolleras inte av Putin…
Fria att kalla dödskultens jakt på tvättmaskiner för allt annat än krig. Med tanke på hur det går när dvärgen vill ha ihjäl folk verkar överraskningsarkebusering klart säkrare än när Knocke och Smocke ska blanda dödscocktails i gallerior. Vad dvärgen än försöker med blir det en blodig cirkus.

Vilken är senaste bortförklaringen gällande terrorbombningen av gallerian nu igen?
Citera
2022-06-30, 20:51
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Fan nu börjar det likna något, bara goda nyheter.

https://twitter.com/WarMonitor3/status/1542547600418775041

Se där.., då har man faktiskt fått gjort något konstruktivt under NATO-mötet. Skall bli intressant att höra antalet MLRS, och vilka pansarvagnar som är på väg.

Och sist men inte minst : När ?

(det hela bör vara en moral-höjare i Ukraina)
Citera
2022-06-30, 20:54
Medlem
HejaFinlands avatar
Ukraina får nya pansarbilar från Kanada. Vapnen strömmar in i Ukraina, Ryssland kommer att få smaka på västerlandets teknologi!
https://twitter.com/WarMonitor3/status/1542569997536460804
Så här ser ut, de ser ut att vara stora fordon. https://warwheels.net/images/LAVBisonAPCG2T2CanadaHEARN2.jpg
Citera
2022-06-30, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Jag är ingen expert på det men jag tror det är tvärt om. Från Asien kan de få billigare saker, men de är inte tillräckligt avancerade, det är ju därför både Ryssland och Kina köper västerländsk teknologi. Och varför Kina inte stödjer Putin. För de är inte lika korkade, de vet att de behöver västs teknologi. Men gubben Putin lever kvar i Sovjet-eran och förstår varken teknologi eller ekonomi.
Suck Kina behöver inte längre särskilt mycket västerländsk teknik! Sen så kan ju Ryssland köpa original västteknik från Kina omöjligt att stoppa allt för USA polisen…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in