Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Vilket är galet när man vet oddsen! Sen så har ju även Ukraina brutit avtal…
blah blah blah blah sedan så har ju blah blah blah. EXAKT samma upprepande som dag nummer ett, både här och på backen. Fattar du trögt eller är det helt enkelt din perceptiva förmåga som felar så till den grad att du inte funnit någonting annat att säga 100+ dagar senare? För en stund sedan gjordes en oemotsäglig attack mot ett köpcentrum i en stad som INTE är involverad i strid eller hyser varken nazister eller artilleri på cafe'erna. Och du sitter och slår dig för öronen och säger lalalalalala, I can't see, cuz the husky wee wee, blinded me, temporarely. En kristallklar ren attack på icke stridande = civila, och ändå fortsätter bara tjatet gå, som om inget hänt. Skam ta mig fan och inget annat