Citat:
Ursprungligen postat av
merrymaiden
Jag startade tråden. Är jag ett "rysstroll"?
I så fall - tror du att jag är svensk eller ryss? Var är jag baserad?
Hur mycket tror du att jag tjänar i timmen på min eminenta verksamhet här på Flashback?
(Ärligt - låg debatteknik. Ryck upp dig. Ryssarna är inte så jävla korkade att de tror att något meningsfullt kan åstadkommas genom att skriva inlägg på FLASHABCK!)
Lite fascinerande frågeställning faktiskt. Varför finns så många i tråden, bl a du, som uppger sig lita på Putin? Vad har han gjort för att förtjäna detta? Han har placerat ut över 100 000 soldater invid gränsen till ett land som han tidigare olagligt annekterat en del av. Han hotar detta grannland. Han hotar även vårt eget land och kräver t ex att vi inte ska gå med i NATO. Tycker du om att Sverige blir hotat?
Jag har tänkt som så att inte kan väl alla dessa Putinfans i tråden vara korkade i hela huvudet, utan någon alternativ förklaring måste finnas. Pengar blir ju då en faktor som kan vara aktuell. Och att ryska trollfabriker finns är väl ett känt faktum? Håll till godo med Wikipedialänk (åtskilliga andra hittas med en enkel googelsökning):
https://sv.wikipedia.org/wiki/Trollfabrik Så uppenbarligen är ryssarna "så jävla korkade" (dina ord) att de tror att saker som skrivs på olika internetforum betyder något.
Jag hoppas som sagt att Putin blivit avskräckt från att anfalla Ukraina men jag litar noll på honom. Efter hans nyliga hot mot Sverige tror jag att de flesta svenskar känner likadant. Därav att jag betvivlar att ca 10 nicks här i tråden verkligen är "vanliga" svenskar.