2022-02-15, 21:05
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Men det borde väl stå "tonight"" om det sker nu i natt ?

Här är hela artikeln : https://www.thesun.co.uk/news/17655287/russia-set-invade-ukraine-tomorrow/

Klockan 1(2 el3) ÄR imorgon.
2022-02-15, 21:06
Medlem
Joeybananass avatar
Citat:
Må så vara.., men jänkarna står fortfarande stenhårt på sitt. Därför kommer det att bli intressant att se vad/om något sker..

För jag syns nog att NSA inte har någon större lust att stå med "byxorna nerdragna" efter att ha gapat, och fortsatt att gapat: "-Putin kommer, Putin kommer !"

Skall bli sååååå intressant att höra vad Bidén skall svamla om ikväll... " We must defend Uruguay's borders. Cornpop over there in russia is a bad guy. We have also introduced black history month crackpipes to raise awarness about the BLT movement.

Vilket skämt.

Än värre är att folk verkar ta det seriöst lmfao
2022-02-15, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Stort jävla svammel. Ukraina har redan gått med på att droppa Nato optionen.

Och det tycker du är nåt att lita på? Ukraina är ju mer korrumperat än t o m Ryssland.
2022-02-15, 21:09
Bannlyst
Citat:
Må så vara.., men jänkarna står fortfarande stenhårt på sitt. Därför kommer det att bli intressant att se vad/om något sker..

För jag syns nog att NSA inte har någon större lust att stå med "byxorna nerdragna" efter att ha gapat, och fortsatt att gapat: "-Putin kommer, Putin kommer !"

Dårarna i USA (demokraterna, 4 star hökarna och NSA) har målat in sig i ett hörn.

Dom visste redan från början att Putin skulle flexa ordentligt, men inte så mycket mer.

Det här är ett lika stort fiasko som deras Afghanistan story.

USA drivs numera sämre än gruppboendet Tallgläntan.
2022-02-15, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joeybananas
Skall bli sååååå intressant att höra vad Bidén skall svamla om ikväll... " We must defend Uruguay's borders. Cornpop over there in russia is a bad guy. We have also introduced black history month crackpipes to raise awarness about the BLT movement.
Vilket skämt.
Än värre är att folk verkar ta det seriöst lmfao

President Nixon brukade på sin tid ha Kissinger som rådgivare. Har inte Biden någon motsvarande?
2022-02-15, 21:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tao707
Och det tycker du är nåt att lita på? Ukraina är ju mer korrumperat än t o m Ryssland.

Nä, det säger jag ej. Men ryssarna har ju fått det dom vill nu.

FB dasarna ringer och besöker Kreml så det står härliga till.

Putin har trollat alla. Har han vunnit mycket?

Njae inte så mycket, men mer än Nato/Biden/Boris iaf.
Senast redigerad av Hitler.was.a.vegan 2022-02-15 kl. 21:15.
2022-02-15, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Så exakt kl 02.00 svensk tid kommer Ryssland gå in i Ukraina.
Är det korrekt uppfattat, enligt senaste info?

Det enda vi kan vara helt säkra på är att det INTE är kl 02.00 inatt som Ryssland går in i Ukraina.

Varför skulle två krigförande nationer avslöja sina planer för motståndare och omvärld i förväg? Det har väl alltid varit det dom inte gör. Istället läggs dimridåer ut. Avledningsmanövrer och False Flags, för att förvirra och lura motståndaren. Allt för att optimera sina chanser och framgångar i kriget.

Jag är helt övertygad om att den mångtusenåriga krigskonsten - the Art of War - tillämpas än idag. I synnerhet av ryssarna.
2022-02-15, 21:16
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
Men det borde väl stå "tonight"" om det sker nu i natt ?

Här är hela artikeln : https://www.thesun.co.uk/news/17655287/russia-set-invade-ukraine-tomorrow/

Jag har läst artikeln nu.
Det är helt klart att de menar nu i natt.
Dvs klockan 02. svensk tid.
"RUSSIA is set to invade Ukraine at 1am tomorrow"
"But the Kremlin said the warnings of an early morning invasion on Wednesday are "baseless hysteria""

Om 5 timmar.
2022-02-15, 21:21
Medlem
BAB7s avatar
Citat:
President Nixon brukade på sin tid ha Kissinger som rådgivare. Har inte Biden någon motsvarande?

Biden kan väl ringa Henry Kissinger, han ju pensionär och har säkert gott om tid om dagarna..
2022-02-15, 21:23
Medlem
Joeybananass avatar
Citat:

Han kommer ju inte ihåg vad han pratade om för fem minuter sen så vad skulle det hjälpa?
2022-02-15, 21:23
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BAB7
Jag har läst artikeln nu.
Det är helt klart att de menar nu i natt.
Dvs klockan 02. svensk tid.
"RUSSIA is set to invade Ukraine at 1am tomorrow"
"But the Kremlin said the warnings of an early morning invasion on Wednesday are "baseless hysteria""

Om 5 timmar.

Ok.., då har jag haft fel. Tack för klargörandet.
2022-02-15, 21:32
Medlem
BAB7s avatar
Vädret i området kl 02 i natt: minus 2 grader och klart väder.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in