Citat:
Ursprungligen postat av
Felicia.C.Rose
Jag vet inte... har GW blivit mycket värre på att bara "Mansplaina" eller är det jag som är mer kritisk nuförtiden...?
Kollade på honom i TV4:as nyhetsmorgon senaste helgerna, och det är ju typ 90procent killgissningar och 10procent fakta (som redan är kända)...
Som när han skulle kommentera det där guldfyndet som kändisar bråkar om, och han håller låda i 10 minuter om hur stor en guldtacka är, och att polisen minsann räknat fel på hur mycket guldet är värt...

jamenar vad är det för något???
Vad jag vet har de inte gått ut med exakt hur mycket guld det är, eller hur rent guldet är, så det finns en stor jäkla felmarginal bara där!
+1
På vardagar när det som idag var "tydlig" kriminalitet med styckmördad invandrad man från Mellanöstern, 16 åring som misshandlas ihjäl efter sprit försvunnit på fest och kritiska åsikter om att utreda dödad varg i fem år innan det blir åtal av en person idag.
Programledarna avrundade tyvärr före han hunnit börja spekulera rejält om lämpliga drogtester på partikanslierna mot allt kokainanvändande där.
Han dyker upp vid ca 1 h 54 min: