2024-02-26, 20:37
Medlem
fonders avatar
Han påminner om Wahlgren-familjen, är överallt för att bli lite rikare. Snacka om att sakna självrespekt att som professor göra reklam för t.o.m. en korv för 15 kr. Wahlgren-familjen kan åtminstone skylla på låg utbildning till skillnad från den här feta grisen.
Citera
2024-03-01, 16:14
Medlem
Tycker lite synd om GW, här beklagar han sig vad som skrivs på nätet, att han ska ha mördat
Palme som han har alibi för, var i GBG vid tidpunkten och slaktat Catrine da Costa m.m.

Leif GW Persson, Kokt kalv i dillsås med kocken Markus Aujalay
Från 12:50: https://www.youtube.com/watch?v=Py6ylIAyoXA

(FB) Mördade GW Palme?
Citera
2024-03-13, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Felicia.C.Rose
Jag vet inte... har GW blivit mycket värre på att bara "Mansplaina" eller är det jag som är mer kritisk nuförtiden...?

Kollade på honom i TV4:as nyhetsmorgon senaste helgerna, och det är ju typ 90procent killgissningar och 10procent fakta (som redan är kända)...

Som när han skulle kommentera det där guldfyndet som kändisar bråkar om, och han håller låda i 10 minuter om hur stor en guldtacka är, och att polisen minsann räknat fel på hur mycket guldet är värt... jamenar vad är det för något???

Vad jag vet har de inte gått ut med exakt hur mycket guld det är, eller hur rent guldet är, så det finns en stor jäkla felmarginal bara där!
+1

På vardagar när det som idag var "tydlig" kriminalitet med styckmördad invandrad man från Mellanöstern, 16 åring som misshandlas ihjäl efter sprit försvunnit på fest och kritiska åsikter om att utreda dödad varg i fem år innan det blir åtal av en person idag.
Programledarna avrundade tyvärr före han hunnit börja spekulera rejält om lämpliga drogtester på partikanslierna mot allt kokainanvändande där.

Han dyker upp vid ca 1 h 54 min:
Citera
2024-03-30, 18:57
Avslutad
GW försökte få med Camilla Kvartoft till TV4.
"Skulle säkert kunna förhandla fram dubbelt så
hög lön och så där – vilket jag är ganska säker
på att jag hade lyckats med. Det hade varit ett
jättekap, men hon bangade ur som man säger"

https://www.expressen.se/noje/leif-gw-persson-forsokte-fa-med-camilla-kvartoft-till-tv4/
Citera
2024-03-31, 11:39
Medlem
Bra beslut av GW att sluta gagga på Nyhetsmorgon.
Hoppas han får till en bra bok där han tar död på Bäckström nu, det har han pratat om att han ska avsluta med.
Citera
2024-03-31, 12:07
Medlem
-Ines-s avatar
Skönt att han lämnar Nyhetsmorgon. Jag tappade all respekt för honom när han försökte prata ner allvarlighetsgraden av gängskjutningar/kriminaliteten. Det var strax innan helvetet med sprängningar & skjutningar spred sig på riktigt och blev en daglig hyhhet. Men när han yttrade dom orden levde redan många i förortsområden i rädsla för gängvåldet, men det var ju inte så stor grej för GW. Jag insåg då att GW lever på sin egen sosse-planet tillsammans med Anders Lindberg och deras gelikar.
Citera
2024-03-31, 12:49
Medlem
Sluddrade och hade sin vanliga fylle/dagen efter - blick i Nyhetsmorgon i förmiddags .
'Jag mår som jag förtjänar" sa han.

Hoppas att han kan hålla sig hyfsat nykter fortsättningsvis i hemmet😟.
Citera
2024-03-31, 13:09
Avslutad
"Säger du snöripa så slår jag ihjäl dig", var det vad GW sade till kocken Erik Videgård när de satt och åt?
Citera
2024-03-31, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Bra beslut av GW att sluta gagga på Nyhetsmorgon.
Hoppas han får till en bra bok där han tar död på Bäckström nu, det har han pratat om att han ska avsluta med.
+1

Förra söndagsförmiddagen på TV4 hade de dubblerar genom att ha med hans bokskrivande dotter där men hon lär inte bli återkommande besökare till helgmaten i studion.

SVT är rätt återhållsam i sin lilla nyhetssnutt om TV4s senaste besparing ?
Citera
2024-03-31, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
"Säger du snöripa så slår jag ihjäl dig", var det vad GW sade till kocken Erik Videgård när de satt och åt?

Fick intrycket att GW inte var riktigt nykter.
Att sluta gav väl ångest och vissa använder alkohol som medicin.
Citera
2024-03-31, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackintorsk
Tycker lite synd om GW, här beklagar han sig vad som skrivs på nätet, att han ska ha mördat
Palme som han har alibi för, var i GBG vid tidpunkten och slaktat Catrine da Costa m.m.

Leif GW Persson, Kokt kalv i dillsås med kocken Markus Aujalay
Från 12:50: https://www.youtube.com/watch?v=Py6ylIAyoXA

(FB) Mördade GW Palme?

GW beklagar sig inte, han bekymrar sig inte för vad Flashbacks psykopater hittar på
Citera
2024-03-31, 20:02
Avslutad
Blir det tomt, både ja o nej.

Skriva klart ett par böcker som blev
liggandes, säger han. (cliffhanger)
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/leif-gw-persson-lamnar-tv4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto