2024-03-29, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DUNDERKUR
Vilken lång blaska jag läste. Kallar mig idiot medans du skrev att din lever pajade på grund av vad du höll på med
Varför skriver du massa uppenbara saker samt säger till mig att läsa på? Tror inte du själv är påläst. Jag kan väldigt mycket om aas, varit ett intresse sedan barnsben vilket gjort att jag läst på väldigt mycket fakta om det.

Kallade absolut inte dig idiot.😅

Kul med en pojk med noll självinsikt och noll konsekvens tänk.
Absolut, du har läst på om Anabola steroider
Och du har väl även en master examen i anabola steroider. 🤣

Jag tänker inte lägga ner någon tid på någon snorvalp som inte tar till sig lr lyssnar eller tar till sig information från andra.

Lycka till. Hoppas du är med i svenska kyrkan så dina föräldrar slipper betala allt för mycket för din begravning.🫶
Senast redigerad av Winny123 2024-03-29 kl. 18:18.
Citera
2024-03-29, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zantori
Läser man din tråd så är efterbliven bara en förrätt. Har sagt det förut med. Skrolla upp så ser du att winny inte direkt är den första att ifrågasätta det du gjort

Du var rolig
Som jag har nämt så körde jag långt ifrån optimalt förut. Nu är jag mer vis och lagt upp träningen mycket bättre, slutat dricka alkohol och preppar smartare. Som jag även nämt så kör jag just nu på 250 mg testo i veckan som trt. Större dos än vad man får av doktorn, men så mycket jag kör. Tycker att det är en bra dos att ligga på inemellan kurer.
Jag deffar också nu, inte så hårt utan äter mindre snabba kolhydrater, mer fibrer och ligger bara på ett litet kaloriunderskott för att även lägga på mig muskelmassa nu till nästa kur o bulk.

Citat:
Ursprungligen postat av Winny123
Kallade absolut inte dig idiot.😅

Kul med en pojk med noll självinsikt och noll konsekvens tänk.
Absolut, du har läst på om Anabola steroider
Och du har väl även en master examen i anabola steroider. 🤣

Jag tänker inte lägga ner någon tid på någon snorvalp som inte tar till sig lr lyssnar eller tar till sig information från andra.

Lycka till. Hoppas du är med i svenska kyrkan så dina föräldrar slipper betala allt för mycket för din begravning.🫶

Du är inte den första som säger tack och adjö när de inser att jag har rätt i argument. Tack och adjö herr idiot.
Citera
2024-03-30, 06:23
Avslutad
Citat:
Du var rolig
Som jag har nämt så körde jag långt ifrån optimalt förut. Nu är jag mer vis och lagt upp träningen mycket bättre, slutat dricka alkohol och preppar smartare. Som jag även nämt så kör jag just nu på 250 mg testo i veckan som trt. Större dos än vad man får av doktorn, men så mycket jag kör. Tycker att det är en bra dos att ligga på inemellan kurer.
Jag deffar också nu, inte så hårt utan äter mindre snabba kolhydrater, mer fibrer och ligger bara på ett litet kaloriunderskott för att även lägga på mig muskelmassa nu till nästa kur o bulk.

Du är inte den första som säger tack och adjö när de inser att jag har rätt i argument. Tack och adjö herr idiot.

Citera
2024-03-30, 19:38
Medlem
Citat:
Du var rolig

Självinsikt verkar inte vara din bästa egenskap och självklart är det alla andra det är fel på och inte dig som laddar på ordentligt med högra doser av de mest toxiska orala steroider som finns
Citera
2024-03-30, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svemmpa
Självinsikt verkar inte vara din bästa egenskap och självklart är det alla andra det är fel på och inte dig som laddar på ordentligt med högra doser av de mest toxiska orala steroider som finns
Det var förr som jag ”laddade på ordentligt” speciellt med orala
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in