Jag jobbar i livsmedelsbutik å funderar seriöst på att ta lite "ledigt" genom att säga att jag har Covid. En kollega har varit hemma i två veckor med "låtsats" Covid. Ingen kollar ju upp om man har det eller inte i min bransch. Jag jobbar ju inte inom vården å måste rädda liv för då skulle jag inte skolkat från jobbet eller ens tänkt tanken på att göra det, å det finns ju vikarier där jag jobbar.
Köp ett självtest + en flaska läsk. Kidsen fejkar tydligen sjukdom genom att framkalla ”positiva” coronaresultat på det viset.
Jag jobbar i livsmedelsbutik å funderar seriöst på att ta lite "ledigt" genom att säga att jag har Covid. En kollega har varit hemma i två veckor med "låtsats" Covid. Ingen kollar ju upp om man har det eller inte i min bransch. Jag jobbar ju inte inom vården å måste rädda liv för då skulle jag inte skolkat från jobbet eller ens tänkt tanken på att göra det, å det finns ju vikarier där jag jobbar.
Gör det. Hela covidgrejen är en bluff så att bluffa och spela med är helt okej.
Kör på va fan. Vad spelar det för roll att vara slavisk och låtsas vara jesus?
Tror de flesta någon gång har låtsas vara sjuka för att leva livet lite. Du är ung en gång bara! Ut och röj
Blev osäker, så kollade FK. Tydligen 15 dagar nu, men var 22 dagar här i höstas. Mm, undra hur många miljarder som runnit och fortsätter rinna ut i fusk