2022-02-27, 16:03
Medlem
torrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basemaster
Fint! Tack.

Yes då får jag addera muskelgrupp. Ligger och varierar mellan två just nu. Och kör EOD.

Axlar, bröst, lats, lår och rumpa är en stabil rotation!

Kör hårt!

Mvh
Torran
Citera
2022-02-27, 20:17
Medlem
Manissas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Håll inte på med att klydda att byta estrar i din första kur (förmodar jag), det tar mer än vad det ger. Fungerar testo p vilket det verkar som, så håll dig kvar till det.

Det enda viktiga när du kör testo p är att rotera injektionsplatser så att du inte får massa ärrvävnad i musklerna där du sticker dig. Förmodar att du kör EOD eller Mon/Wed/Fri.. dvs antingen tre eller fyra stick i veckan. Då ska du rotera på minst 3-4 olika muskelgrupper.

Är det din första kur, keep it simple!

Mvh
Torran

Håller med skit i att byta, strular bara till allt med olika halveringstider osv.

Jag fick själv byta från Testo P till E för jag är en jävla mes och fixade inte den jävla smärtan Slutade med att min 8 veckors blev 20 veckor LOL

Körde denna rotationen så slipper man ärrvävnad och skit.

Höger röv
Vänster Röv
Vänster axel
Höger Axel
Vänster lår högt upp på utsidan (om du vill kunna gå)
Höger lår högt upp på utsidan (om du vill kunna gå)

Har polare som kört mycker i underhudsfettet. De säger att det ska ge jämnare utsöndring men om det stämmer vet jag inte. Jag personligen tror de är rädda för nålen
Citera
2022-03-07, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manissa
Håller med skit i att byta, strular bara till allt med olika halveringstider osv.

Jag fick själv byta från Testo P till E för jag är en jävla mes och fixade inte den jävla smärtan Slutade med att min 8 veckors blev 20 veckor LOL

Körde denna rotationen så slipper man ärrvävnad och skit.

Höger röv
Vänster Röv
Vänster axel
Höger Axel
Vänster lår högt upp på utsidan (om du vill kunna gå)
Höger lår högt upp på utsidan (om du vill kunna gå)

Har polare som kört mycker i underhudsfettet. De säger att det ska ge jämnare utsöndring men om det stämmer vet jag inte. Jag personligen tror de är rädda för nålen

Kungligt!

Fan har bara växlat mellan höger och vänster röv just nu 👀😂
Kanske får kliva på andra delar av kroppen också...
Citera
2022-04-15, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
Det tar typ 8 veckor innan man känner av effekten av testo e, det tar längre tid att nå steady state, det går förvisso att dubbelsticka första dosen för att snabbare nå steady state.
Så när du slutar efter 8 veckor så har du nått ditt maximala testonivå, för att sluta. Din testo nivå kommer alltså inte bli jämn, vilket man eftersträvar.

Med en snabbare ester som testo p så når du steady state snabbare.

Läser man i den klistrade tråden om doping preparat så rekommenderar man testo p framför testo e för en deff-kur.

Det finns "road calculator" om du googlar, som du kan fylla i din kur i för att se hur dina testosteron nivåer kommer se ut på kur. Då kommer du se att det är lämpligare med en snabb ester på en kort kur.

Går det att köra Testosterone Enanthate i 10 veckor? Tänker köra Testo E och Primobolan med anavar i 10 veckor?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in