2022-02-28, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghostknows
Grodan dvs Ahmed Noumeiri är pedofil och hans handikappade bror med CP-drag och asperger är likadan.

Grodan är stammis när det kommer till HIV tester hos Noaks Ark i Möllan

HAHAHA! Pedofil deluxe , och tjejerna brukar inte vara dem vassaste knivarna . Då har bara ger de massa droger och knullar dem
Citera
2022-02-28, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anden2022
Det finns även teori om att sedik har befunnit sig i lägenheten tillsammans med Nakib runt kl. 22.
Sh@hinsa struntade fullständigt i Issam.
Det kan man förstå och är inte så förvånande då han också har struntat i uppmärksamheten hans pappa och familj har fått efter mordet. Alla afghaner vet att Sh@hinsa har mördat sin egen bror!
Tråden om vem som har anstiftat mordet är ju löst. Krigsherren Sh@hinsa!

Finns där teorier om att det bara va sedik som befann sig i lägenheten med nakib eller kan det vara så att där va fler? Sedik och nakib var väl nära vänner och så som jag har hört så va väl alltid sedik i den lägenheten.
Vem skulle kunna vara skytten?[/quote]

Inne i lägenheten sägs det att sedik, pakå, och samer var närvarande fram tills mordet utfördes. Därefter begav de sig mot Stockholm.
Citera
2022-02-28, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Soderkulla040
Manen bara släpp det, sh@hin gjorde samhället en tjänst och knäppte sin bror han va ändå en jonkare som knullade sh@hins ex i smygg plus ragga på hans arab brud. Han kalla n@qib för golare plus han skämde ut sh@hin hela tiden (pokerskulder,knarkskulder,snodde pengar från grabbarna) han va bara problem!

Ni borde kalla sh@hin för hjälte han har minskat på en jonkare till i samhället!

Det innebär att de sanerar sig själva och det är ju bra med självsanering!
Citera
2022-02-28, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anden2022
Är detta horan evelina eller maja du syftar på som nakib smyg knullat? Han hade väl bra med Cash sista tiden enligt folk så varför inte betala av sina skulder till hans grabbar !?

N hade bra med Cash sista tiden. Det här med att N knallat shahins ex det stämmer inte. Smutskastning från Shahins sida, man har hör honom säga det bakom han rygg.
Hur som helst var N inte hederlig 100 procent.
Citera
2022-02-28, 18:31
Medlem

Vilka motiv sägs ligga bakom mordet?
Citera
2022-03-01, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Finns det ett gäng i Malmö som heter stregati el liknande?

Har googlat. Menade Satudarah. De ska tydligen gilla att döda. Är de involverade?
Citera
2022-03-01, 21:16
Medlem
Citat:
Manen bara släpp det, sh@hin gjorde samhället en tjänst och knäppte sin bror han va ändå en jonkare som knullade sh@hins ex i smygg plus ragga på hans arab brud. Han kalla n@qib för golare plus han skämde ut sh@hin hela tiden (pokerskulder,knarkskulder,snodde pengar från grabbarna) han va bara problem!

Ni borde kalla sh@hin för hjälte han har minskat på en jonkare till i samhället!

Han är ju jälte, vem fan mördar sin bror annars!
Bara smuts folk. På tal om att han kallade Nakib för "golar". Är inte Sh@hinsa golare? Vem var det som golade Amo? mahmuds pappa.
Killen är smuts, och fegis utnyttjar naiva unga killar och tjejer. De som känner honom väl vet vad jag snackar om.
Citera
2022-03-01, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sp1derman
Sluta leka smart
Vart har mycketinsatt tagit vägen? Han leker mycket smart. Vi kan framöver kalla honom för "mycketpåsatt"
Citera
2022-03-01, 21:54
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetlite45
Vart har mycketinsatt tagit vägen? Han leker mycket smart. Vi kan framöver kalla honom för "mycketpåsatt"

Det var en tjej som är släkt med sh@nin och hon har bidragit mer i denna tråd jämfört med dig.

Jag gissar att du är 15 år och oskuld samt brottas du med din sexuella identitet .det är okay att vara gay du behöver inte skämmas.
Citera
2022-03-02, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetlite45
Finns där teorier om att det bara va sedik som befann sig i lägenheten med nakib eller kan det vara så att där va fler? Sedik och nakib var väl nära vänner och så som jag har hört så va väl alltid sedik i den lägenheten.
Vem skulle kunna vara skytten?

Inne i lägenheten sägs det att sedik, pakå, och samer var närvarande fram tills mordet utfördes. Därefter begav de sig mot Stockholm.[/quote]

Jag kan bara bekräfta att det du skrivit är 99% korrekt!
Citera
2022-03-03, 08:47
Medlem
Citat:
Stämmer de e där råttan p@kå brukar vara och när han inte där så e någon annan där

Finns det plats för fler?
Citera
2022-03-03, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Inne i lägenheten sägs det att sedik, pakå, och samer var närvarande fram tills mordet utfördes. Därefter begav de sig mot Stockholm.

Jag kan bara bekräfta att det du skrivit är 99% korrekt![/quote]

”Satukhara” missförstå it mig men är du ett fan av Shahin eller imad? Du pratar inte fult om någon men du har bidragit med info som inte har nämnts tidigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in