2022-01-14, 10:22
Medlem
Londiniums avatar
Hallo härliga foliehattar och andra vänner av konspirationsteorier,

Jag har uppfattat ett väldigt kacklande i mängder med trådar att vaccinpasset (specifikt QR-koden) skulle vara en referens till ”vilddjurets märke”, samt att detta inom något år utvecklas till något sorts ID-chip i handen.

Då skulle jag bara vilja veta varför ni plockat russinen ur kakan, och hur ni ser på ”chippet i pannan”?:
Citat:
16 And he causeth all, both small and great, rich and poor, free and bond, to receive a mark in their right hand, or in their foreheads:

17 And that no man might buy or sell, save he that had the mark, or the name of the beast, or the number of his name.

Stay safe!
Citera
2022-01-14, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Londinium

Jag har uppfattat ett väldigt kacklande i mängder med trådar att vaccinpasset (specifikt QR-koden) skulle vara en referens till ”vilddjurets märke”, samt att detta inom något år utvecklas till något sorts ID-chip i handen.

Då skulle jag bara vilja veta varför ni plockat russinen ur kakan, och hur ni ser på ”chippet i pannan”?:

Stay safe!

Möjligt att det kan tolkas som att något inplanteras i den mänskliga kroppen i form av en insprutad materia som låter personen bli följd 24/7/365
Citera
2022-01-14, 12:16
Medlem
Oljeapans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator
Möjligt att det kan tolkas som att något inplanteras i den mänskliga kroppen i form av en insprutad materia som låter personen bli följd 24/7/365
Vissa kan man redan följa 24/7/365. Instagram heter det.
Citera
2022-01-14, 13:10
Medlem
Londiniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoolGenerator

Det är inte typ 1,000,000 gånger större chans att vaccinpasset inte har något som helst att göra med Uppenbarelsebokens nedtecknade drogpsykosupplevelser och vildjurets märke?
Citera
2026-07-02, 11:36
Medlem
engammalfisks avatar
Jag har brännmärke & knöl på ena handen & en bula i pannan.
När jag åkte Polis-bil (vi skulle till Disney land.) höll ena på med min hand & det brändes.
Verkar vara en blandning av mörker & häxkraft inte så mycket teknologi bakom vem som ska
få goda pannkkakor. ha det bra matrix svart ögon.
Citera
2026-08-05, 01:38
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Londinium

Stay safe!

Bestens märke I pannan är en kalcificerad tallkottkörtel. Guds märke I pannan är en aktiverad tallkottkörtel. Det blir till och med mörkt på huden mitt i pannan, om tallkottkörteln är vältränad, vilket ni kan se på kanalen MASTER OF EARTH på Youtube.

Men det är den ickefysiska delen. Sen har vi den fysiska också.
Bestens märke I pannan fysisk är personnummer, och bestens märke I handenfysiskt är det mikrochip som tusentals svenskar redan har injicerat, för dom ska bli jobbarmaskiner och litar fullt ut på regeringar och maktfolk.. och vill bara slicka deras rövar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in