För att uppdatera; klicka på "Ändringslogg" inom programmet då kommer man till deras Github-sida. Skrolla ner till botten av sidan för att finna Exe:n.
Deras hemsida samt uppdatering via programmet fungerar inte för tillfället.
Redigering: nu fungerar det att uppdatera på de vanliga visen igen.
Senast redigerad av 1FF 2025-02-26 kl. 18:20.
Hemsidan som finns i trådstarten laddar ner en äldre version, använd istället länken till GitHub-sidan som finns på densamma för nedladdning av senaste versionen.
Världens bästa ljudförbättrare, nä det är det nog inte men det är fantastiskt bra.
Ett tidigare betalprogram har blivit gratis, för alltid!!
De har under årens lopp haft olika versioner vilka skattats som väldigt bra så de har levererat kvalitet länge. Nu har de alltså gjort programmet till gratisvara till njutning för alla Windowsanvändare som lyssnar på musik via datorn. Spotify blir en HELT annan upplevelse t.ex. Mina vänner och bekanta tror mig inte när jag säger att det de hör är musik från Spotify free när detta är inkopplat. Fylligt stort stereoljud istället för det... ja jag vet inte vad jag ska kalla det ljud Spotify vanligen levererar. Det är ivart fall inte imponerande. Men med detta blir det!!
Så nu är det glada dagar med denna försenade ljudklapp.
Mycket bra med fler frekvensband än tidigare nio - nu upp till 31 st. Själv nöjer jag mig med 10 st som är hanterbart och en lagom kompromiss.
Har senaste dygnet testat mig fram och precis fått till ett riktigt bra generellt ljud till musiklyssning i datorn med tillhörande stereoförstärkare och högtalare.
Skulle dock önska mer finetuning i dB-nivåerna samt att kunna ställa in helt valfria frekvenser under varje band.
Senast redigerad av Magnum 2025-10-22 kl. 12:43.
Mycket bra med fler frekvensband än tidigare nio - nu upp till 31 st. Själv nöjer jag mig med 10 st som är hanterbart och en lagom kompromiss.
Har senaste dygnet testat mig fram och precis fått till ett riktigt bra generellt ljud till musiklyssning i datorn med tillhörande stereoförstärkare och högtalare.
Skulle dock önska mer finetuning i dB-nivåerna samt att kunna ställa in helt valfria frekvenser under varje band.
Dom är rätt lyhörda så dela dina förslag på deras hemsida.