Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-01-13, 16:57
Medlem
Hegamons avatar
Jag vill ha en alert i min mobiltelefon (eller pc) när indikatorerna moving average korsar varandra. Jag använder Bybit som plattform. Känner ni till något program jag kan installera som håller koll på det åt mig? För just nu måste jag logga in och i realtid följa graferna.

Det är kryptovaluta jag handlar med på Bybit. Det går säkert bra med en app som inte är sammanlänkad med Bybit, bara jag får mina alerter i mobilen.

Jag är mest intresserad av handel när moving average 9, 20 och 50 korsar moving average 200. Då vill jag ha en signal på det i mobilen eller likvärdigt. Så jag kan gå in och avgöra hur jag vill köpa, sälja, lägga ordrar. Finns något sådant?
Citera
2022-01-13, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag vill ha en alert i min mobiltelefon (eller pc) när indikatorerna moving average korsar varandra. Jag använder Bybit som plattform. Känner ni till något program jag kan installera som håller koll på det åt mig? För just nu måste jag logga in och i realtid följa graferna.

Det är kryptovaluta jag handlar med på Bybit. Det går säkert bra med en app som inte är sammanlänkad med Bybit, bara jag får mina alerter i mobilen.

Jag är mest intresserad av handel när moving average 9, 20 och 50 korsar moving average 200. Då vill jag ha en signal på det i mobilen eller likvärdigt. Så jag kan gå in och avgöra hur jag vill köpa, sälja, lägga ordrar. Finns något sådant?

Hmm, borde gå i tradingview om du lagt till dina valda EMAs.
https://www.youtube.com/watch?v=Os5oKVYN58Q

Dock bara 1 alert för gratiskontot.
Citera
2022-01-13, 17:02
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Hmm, borde gå i tradingview om du lagt till dina valda EMAs.
https://www.youtube.com/watch?v=Os5oKVYN58Q

Dock bara 1 alert för gratiskontot.

Ja, Tradingview, det kan säkert fungera där. Tack för rådet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in