• 3
  • 4
2025-01-13, 07:58
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Django
Kan bara hålla med. Jag "kommer" flera gånger och kan fortsätta om och om igen.
Vi killar är för rädda att bli klassade som bögar bara för att vi får ett finger i röven. Det är din kropp, gör vad som känns skönt och njut. Bögar runkar också av varandra, inte slutar vi killar att runka oss själva?

Precis, å vad man väljer att göra med sig själv har väl ingen annan med att göra, så länge inte nån tvingas till något. Jag bryr mig inte jag tänker fortsätta att njuta av mig själv med konstens alla regler.
Citera
2025-05-09, 09:37
Medlem
Mmmm, känns skönt med en gång när jag rider en stav på 16cm lång även med slak kuk 😉
Citera
2025-06-05, 06:31
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrei
Mmmm, känns skönt med en gång när jag rider en stav på 16cm lång även med slak kuk 😉

Ja å när det går så går det verkligen, iallafall för mig å ibland flera gånger med. Det är en härlig känsla.
Citera
2025-06-09, 06:27
Medlem
Onan-erarens avatar
Igår kväll fick jag verkligen till det, låg å lekte med min böjda analstav, jag höll inte på särskilt länge innan den första orgasmen kom, men jag ville ha mer (det vill man) å fortsatte envist å så kom den andra å kort därefter den tredje orgasmen å där fick det vara bra. Tredje gången gillt är mitt motto. Jävlar vad skönt det var när det väl gick för mig.
Citera
2025-07-09, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Igår kväll fick jag verkligen till det, låg å lekte med min böjda analstav, jag höll inte på särskilt länge innan den första orgasmen kom, men jag ville ha mer (det vill man) å fortsatte envist å så kom den andra å kort därefter den tredje orgasmen å där fick det vara bra. Tredje gången gillt är mitt motto. Jävlar vad skönt det var när det väl gick för mig.

Gött!! Du måste varit riktigt kåt!!!
Citera
2025-07-10, 07:49
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaklofenJuli2025
Gött!! Du måste varit riktigt kåt!!!

Ja, jag var vrålkåt.
Citera
  • 3
  • 4