2021-12-31, 15:56
Medlem
Thomas Hellberg har varit helt osynlig sedan 2004 års skandal med småflickor som Thomas kollade radioaktivitet på.
2021-12-31, 16:09
Medlem
L3nn4rts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Anna Sjödin avgick som SSU:s ordförande efter en rasistskandal.
Det var en light-version. Hon var dyngrak på ett riktigt alkishak och flippade fullständigt när hon nekades från att beställa mer dricka.

En av vakternas beskrivning av händelsen.
" -Hon blev galen när hon inte fick beställa mer. Jag säger till dem att de var avvisade för ordningsstörande, men de vägrade gå ut. När jag gick iväg med hennes kompis hoppar Anna Sjödin på mig bakifrån. Hon slog mig två gånger i bakhuvudet. När jag vänder mig slår hon rakt i ansiktet, Hon vevade omkring sig och skrek könsord, svor och skrek ”din jävla svartskalle, det är sådana som du som vi inte vill ha in i landet". Hon slet sönder tröjan, radion blev förstörd, min klocka försvann. Jag har aldrig sett en tjej veva på det sättet, hon var helt hysterisk, aggressiv och besinningslös."

Polisen fick komma och hämta henne för tillnyktring i fyllecell. Dessa polismän blev kallade "Pittkukar".

https://static-cdn.sr.se/images/166/213526_190_127.jpg?preset=1024x576&format=webp
2021-12-31, 16:24
Medlem
Jim-Joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Den vidriga Poligrisen Carin Götblad som lät smuggla heroin till Gotland för ett falskt gripande, för att få mer pengar till poligrisen i Visby
Tror hon blev omplacerad till kattsnut😂 när det hela uppdagades.

Aldrig sett något med sådant hästbett.
2021-12-31, 16:31
Medlem
Käppkinesen Tom Hjelte [58] lever Svensson-liv i en BR 2:a norr om Sigtuna med hustru [50] och tre blandrashundar, flyger helt under radarn:
https://www.ratsit.se/19630901-Anders_Tom_Hjelte_Sigtuna/Ke4wM1XKp_t2TYFM1WxvH9Ya5qXhdMAEDS6ZLEfjrZ8

Anna Sjödin bor i en villa, Norra Obbolavägen 259 i Umeå, man vid namn Hartman bor dessutom i villan, inga hundar dock:
https://www.ratsit.se/19760422-Anna_Margareta_Hartman_Sjodin_Umea/2-hsNJ8beB1ntssn2RwSitY3LTr3re1rKovrpqReEYo
2021-12-31, 16:36
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adyring
Mjae

De har aluminiumrör, och de står stilla vid sidan. Rätt uppenbart väntande på ordningsmakten. Detta efter att ha blivit hotade med stryk av yrkeskriminella och deras kändiskompis. Gnaska tydligt rören är för skydd inte för aggression.

Fortfarande rätt korkat av SD:arna, men rätt långt ifrån det som skrevs i tidningarna och har blivit nån sorts allmänt betrodd myt.

Aluminiumrör är SÅ mycket bättre. "Ögontjäneri funkar alltid" sade de också i videon...
2021-12-31, 16:36
Medlem
Var länge sedan man hörde något om Fadde Darwich
2021-12-31, 16:37
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L3nn4rt
Det var en light-version. Hon var dyngrak på ett riktigt alkishak och flippade fullständigt när hon nekades från att beställa mer dricka.

En av vakternas beskrivning av händelsen.
" -Hon blev galen när hon inte fick beställa mer. Jag säger till dem att de var avvisade för ordningsstörande, men de vägrade gå ut. När jag gick iväg med hennes kompis hoppar Anna Sjödin på mig bakifrån. Hon slog mig två gånger i bakhuvudet. När jag vänder mig slår hon rakt i ansiktet, Hon vevade omkring sig och skrek könsord, svor och skrek ”din jävla svartskalle, det är sådana som du som vi inte vill ha in i landet". Hon slet sönder tröjan, radion blev förstörd, min klocka försvann. Jag har aldrig sett en tjej veva på det sättet, hon var helt hysterisk, aggressiv och besinningslös."

Polisen fick komma och hämta henne för tillnyktring i fyllecell. Dessa polismän blev kallade "Pittkukar".

https://static-cdn.sr.se/images/166/213526_190_127.jpg?preset=1024x576&format=webp

Gud så fint det är med alkisar som inte kan sköta sig. Skål för dom!
2021-12-31, 16:37
Medlem
BevarsMilderPengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaroldPyott
Käppkinesen Tom Hjelte [58] lever Svensson-liv i en BR 2:a norr om Sigtuna med hustru [50] och tre blandrashundar, flyger helt under radarn:
https://www.ratsit.se/19630901-Anders_Tom_Hjelte_Sigtuna/Ke4wM1XKp_t2TYFM1WxvH9Ya5qXhdMAEDS6ZLEfjrZ8

Anna Sjödin bor i en villa, Norra Obbolavägen 259 i Umeå, man vid namn Hartman bor dessutom i villan, inga hundar dock:
https://www.ratsit.se/19760422-Anna_Margareta_Hartman_Sjodin_Umea/2-hsNJ8beB1ntssn2RwSitY3LTr3re1rKovrpqReEYo

Man är ingen hjälte om man slår sin flickvän.
2021-12-31, 16:59
Medlem
Imnshos avatar
Ulrica Messing var en highflying minister som var en påläggskviga inom Partiet och Rörelsen. Potentiell stasiminsiter in place of Anna Lindh eller Mona Muslim. Hon gängade sig sedermera med fetknoppen och entreprenören Torsten Jansson och lämnade toppolitiken.

Hon verkar nu har närmat sig matchvikten hos Torsten, och innehar en reträttpost som landshövding i Blekinge. Antagligen en "muta" för att inte avslöja pinsamma orgier från Harpsund och Unga Örnar.

Nämner henne eftersom jag hade den goda/dåliga smaken att stöta på henne vid en bar i Gävle tidigt 90-tal. Hon var inte intresserad, to say the least.

Jag fick sedan hämnd på henne eftersom jag hamnade före henne i topplistan över vilka som tjänade mest i Gävleborgs län.

Och min FB-dase är minst 40 cm slak.
2021-12-31, 17:09
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Den är väl varken mer eller mindre bortglömd som dom andra sakerna som tas upp i tråden här? Men den är saftig och innehåller många intressanta skruvar. Speciellt den med att Soran Ismail som lyftes fram som den goa mjukisnallen som stod upp för medmänsklighet slutade som den mest hatade av gänget. Han är väl den som håller sig mest gömd nu och är i allmänhetens ögon sedd som den sjuka psykopatiska våldtäktsmannen som begått såna vidriga sexuella handlingar att vanligt folk inte ens har begrepp att förstå handlingarna. Som det det där med att kamma in sin sperma i håret på en tjej.

Nu vet jag inte varför du skriver troll om folk kors å tvärs. Men kan du belägga det där om 8 åringen på något sätt. Jag säger inte att du har fel utan vill kunna ha på foten när detta kommer på tal.

Om det stämmer att han våldtog en 8 årig flicka så hoppas jag verkligen att flickan idag mår bra. Tänk den sliskiga grislatinon svettiga kåta kropp gnida sig mot en 8 årig flicka.

Jag skulle nog säga att hon visade klart och tydligt att hon är en rasist. Det är just det finurliga med att när omdömet försvinner så släpper man ut det man vet att man skall vara tyst om. I detta fallet så visste hon givetvis om att hon skulle vara tyst med sitt invandrarhat. När omdömet försvann i alkoholdimman så släppte hon ut den grodan. Inte nog med det så har du rätt i att hon är en mycket våldsam person såpass att lagen fick ta hand om henne.

Ganska illa att en person som blivit dömd för våldshandlingar och fått sin rasistskandal exposad samt avtjänat ett fängelsestraff efter att hon utsatt någon för våldshandlingar idag kan vara "folkhögskolechef" medans den där invandraren som för några år sedan som blev påkommen med att ha skrivit lite fördomsfullt på internet skulle förlora precis allt.

På tal om den där "invandraren" så skulle ju han passa perfekt i den här tråden. Men jag minns fan inte vad han hette.

Men att Anna Sjödin är en tvättäkta rasist kan vi vara lika säkra på som att Sverigedemokraterna i "järnrörsskandalen" är kvinnohatare. Dom har uttryckt det och helt enkelt blivit exposade. Det går inte att tala bort.

Jag kallar bara troll för troll, dock KAN det vara trådsanning där barnflicka blivit barn, och då följer åldern 8-9 på det.
Vilket parti gillar du?
2021-12-31, 17:27
Medlem
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Jones
Aldrig sett något med sådant hästbett.

Hela hon är rätt vidrig
2021-12-31, 17:30
Medlem
CrackerPowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBeirut
Ruwaida är miljöpartist och den andra parasiten sosse (fast egentligen som alla latinos i Sverige kommunist).
Vad pratar du om?
-
Sorry
Tar tillbaka det där.
Kommunister är vidriga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här