Citat:
Ursprungligen postat av
kalkryggar
Googlar du så borde väl filmen finnas att se någonstans och i den så kan man se hur de med meterlånga metallrör försöker lokalisera en invandrare. Man kan också höra hur dom kallar en tjej för hora. Har du missat det eller var det något annat som var fel som jag skrev? Eller menar du att något av de två saker jag ovan nämnde är fel? I så fall får du nog motivera det.
Skandalen (järnrörsskandalen) är ett faktum och dom tre jag omnämnde som är kända i det sammanhanget redogjorde jag kort för vad som hände sedan. Är det på något sätt fel där i den informationen så är det väl bra om du redogör för det.
Mjae
De har aluminiumrör, och de står stilla vid sidan. Rätt uppenbart väntande på ordningsmakten. Detta efter att ha blivit hotade med stryk av yrkeskriminella och deras kändiskompis. Gnaska tydligt rören är för skydd inte för aggression.
Fortfarande rätt korkat av SD:arna, men rätt långt ifrån det som skrevs i tidningarna och har blivit nån sorts allmänt betrodd myt.
Skrika hora till en tjej publikt är också rejält korkat, även om tjejen ifråga uppmanar till att dom ska misshandlas... Men ingen som har anklagat de 3 som var där för att vara smidiga PR-mässigt. Största problemet med de som skriker hora åt alla håll när de blir stressade är väl mer att man undrar om det är normalt språkbruk annars när de inte har publik, eftersom det verkar bli standard i stress för många.
Ismael klarade ju sig från att bli dömd på att preskriptionstiden hade gått ut på allt utom de riktigt grova brotten, och där var han väl inte skyldig.
Gamle folkpartiledaren Westerberg blev väl tyst ett tag efter att han blev påkommen med att gnida till sig miljoner av välgörenhetspengar, men han fick ju lite luft igen nu runt Liberalernas hattande hit och dit.
De flesta kommer ju tillbaka efter några år vid sidan. Mona Sahlin är det väl tyst om nu, till slut, men hon kom ju också tillbaka igen och igen, bli partiledare för S efter att varit dömd... den är rätt kaxig.