2022-01-06, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jour-nalisten
Jävlar.. bra spottat.
Då är agrin antagligen goare i detta mord. Gör agrin trodde väl alla var så tight med sangar som man ens kan bli

Då är Märsta på Hermans sida också. Då är Randjar död med andra ord. Inga allierade alls

Notera även att bilden är från samma dag sangar dött. Fyrverkerier, bild på många människor, "kärlek till var och en"

Randjar är så gott som död ja, har hört att han har redan 1 mille på huvudet. Blir intressant att se hur det utspelar sig så fort han kommer ut. Tror att de kommer vara på honom direkt för att inte ge han tid att planera eller etablera nya allianser.
Citera
2022-01-06, 04:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ortenskonung
Agrin va goare i ett annat mord också i märsta vilket smuts . Agrin kan aldrig komma tillbaka till sve han är lyst för märsta mordet sen har han pris på sig från olika håll

Om han goade Sangar är ju chansen stor att han även goade Nico , antingen själv eller via ungar. För Nico dog ju i Märsta av alla ställen. Det har alltid varit en nagel i ögat för mig, hur han kunde dö just där när Herman inte hade vänner där men Karwan hade. Men det visade sig va tvärtom. Sjukt
Citera
2022-01-06, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Förresten vet någon vilken sida bröderna Omatt och Abatt K är på i konflikten? De är ju från Östberga men nämns inget alls i tråden
dom är inte alls från östberga va snackar du om?
Citera
2022-01-06, 10:59
Medlem
Citat:
Om han goade Sangar är ju chansen stor att han även goade Nico , antingen själv eller via ungar. För Nico dog ju i Märsta av alla ställen. Det har alltid varit en nagel i ögat för mig, hur han kunde dö just där när Herman inte hade vänner där men Karwan hade. Men det visade sig va tvärtom. Sjukt
Även meissm vart goad i märsta av mr A
Citera
2022-01-06, 11:03
Medlem
GizmoBoys avatar
Hur länge har Agrin gömt sig i irak? Varför skulle han gömma sig från Bredäng o bandidos? Då borde ju hela östrberga också göra det eller dom som var misstänkte för mariehäll..
Citera
2022-01-06, 11:51
Medlem
Vem? Han som blev klippt på restaurangen i Vallsta eller?
Citat:
Ursprungligen postat av Ortenskonung
Även meissm vart goad i märsta av mr A
Citera
2022-01-06, 12:14
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriventen
Lungt hans broder Mamut Sabunku backar upp han för att han äger Stockholm.

Nej, någon Mamut Sabunku äger inte Stockholm. Familjen Wallenberg äger Stockholm och resten av Sverige.
Citera
2022-01-06, 12:22
Medlem
Citat:
Jävlar.. bra spottat.
Då är agrin antagligen goare i detta mord. Gör agrin trodde väl alla var så tight med sangar som man ens kan bli

Då är Märsta på Hermans sida också. Då är Randjar död med andra ord. Inga allierade alls

Notera även att bilden är från samma dag sangar dött. Fyrverkerier, bild på många människor, "kärlek till var och en"

Ja med all säkerhet då Agrin även följer Herman på Instagram.
Citera
2022-01-06, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Vem? Han som blev klippt på restaurangen i Vallsta eller?
Ja
Citera
2022-01-06, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GizmoBoy
Hur länge har Agrin gömt sig i irak? Varför skulle han gömma sig från Bredäng o bandidos? Då borde ju hela östrberga också göra det eller dom som var misstänkte för mariehäll..
Dem vill nog klippa a först sen tar dem resten av valparna . Ja dem som körde mot bredäng o bandidos är juh eliminerade o grävda . Så bara a kvar sen den karwan bror som e kvar . Sen tar dem säkert den där daniar från märsta
Citera
2022-01-06, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghooost111
dom är inte alls från östberga va snackar du om?

Vart är dem ifrån då? Minns bara dem från när jag va yngre de hängde mycket i Årsta och Öst och Omatt gick i samma klass som mina kusiners vänner där i Årsta skolan. Har alltid haft uppfattningen dem är från Öst
Citera
2022-01-06, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MMM100
Vart är dem ifrån då? Minns bara dem från när jag va yngre de hängde mycket i Årsta och Öst och Omatt gick i samma klass som mina kusiners vänner där i Årsta skolan. Har alltid haft uppfattningen dem är från Öst
dom bor i flempan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in