2021-12-20, 09:00
Medlem
mvpys avatar
Men hallå alla antivaxxare. Han dog MED, inte AV, covid. Enligt er är det ju en STOR skillnad.
Citera
2021-12-20, 09:05
Medlem
Herostratoss avatar
Övriga hälsoproblem? Det enda man kan uttala sig om från bilden är att han inte ser sjukligt fet ut.
Citera
2021-12-20, 09:28
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Du försöker alltså implicera att han inte vaccinerades öht och därför var ovaccinerad, när faktum är att han blivit vaccinerad. Varför gör du den insinuationen att han inte vaccinerats? Tror du att Mexico fuskar med vaccinationen? Mexico har samma låga dödstal per capita som alla andra länder. Det ligger just nu på 0,22% av befolkningen. De borde väl ha haft mycket högre smittotal och dödstal av detta otroligt hemska superduper-dödliga virus ifall de inte vaccinerade folk utan fejkade? Eller så är det så att vaccinen inte hjälper?

Nä jag implicerar inte, jag funderar på om det är så, Mexico är ett mycket fattigt land. Det kan mycket väl vara så att vaccinen inte hjälper mot den ny omikronvarianten, men än så länge är det oklart. Vet du vilken variant han smittades av eller vilket vaccin han fick?

Mexico har dessutom haft en rent för jävlig IFR, att de ligger lågt just nu säger ju ingenting, kan vara naturlig immunitet, vaccin, säsong mm.
Citera
2021-12-20, 09:46
Medlem
Scalpings avatar
ha ha precis som att en endaste person här på FB visste vem den där sångaren var innan.

han hade lika gärna kunnat skriva "en spansk person dog i covid trots vaccination". Ja just, det man kan dö trots vaccination, eftersom de inte är 100%-iga.
Citera
2021-12-20, 10:52
Medlem
Aftonhoran nämner inte ens vaccinet... men enligt mirror säger hans agent att han var vaccinerad
Citera
2021-12-20, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Aftonhoran nämner inte ens vaccinet... men enligt mirror säger hans agent att han var vaccinerad

Il Divo-sångaren Carlos Marín är död.

“Det är med tunga hjärtan vi behöver meddela att vår vän och partner Carlos Marin har gått bort. Han sörjs av sina vänner, familjen och fansen” skriver gruppen på Instagram.

Sångaren blev sjuk i covid-19 och lades in på sjukhuset i Manchester den 8 december. Sedan dess har han legat i koma.

Brittiska medier uppger att Marín var vaccinerad.
Blind?

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/wO0Ky4/il-divo-sangaren-carlos-marin-ar-dod
Citera
2021-12-20, 11:20
Medlem
pinnpelle88s avatar
Vila i frid Carlos Martin!

Hoppas du kan trösta dig med det faktum att det kunde varit mycket värre.. du kunde fått kååviid och hamnat på IVA!
Citera
2021-12-20, 11:44
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajaeb123
Il Divo-sångaren Carlos Marín är död.
Tråkigt att höra.

Lyssnade inte själv aktivt på dem, men hade en flickvän under några år som var omåttligt förtjust i dem och har således många vackra minnen till deras musik.
Citera
evilhoneys avatar

Moderatormeddelande

Postat av evilhoney 2021-12-20, 12:55
Moderator
OBS! Tråden ligger i Kändisskvaller! Detta är INTE rätt plats för allmänna diskussioner kring vaccin eller covid.
//mod
2021-12-20, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlsoon
Jaa hahaha ja det tror jag hahaha för jag är också tre år.

För det kan inte ha varit så att dödsorsak inte stod i TS?
Flera har gissat på bilolycka och andra på hjärtinfarkt. Jag gissade på Stroke.
Jag gissar på blodpropp!
Citera
2021-12-20, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scalping
ha ha precis som att en endaste person här på FB visste vem den där sångaren var innan.

han hade lika gärna kunnat skriva "en spansk person dog i covid trots vaccination". Ja just, det man kan dö trots vaccination, eftersom de inte är 100%-iga.

En hel del vet vilka Il Divo är, de är en välkänd grupp sedan där i början på 2000-talet.
Citera
2021-12-20, 14:41
Medlem
Tanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mvpy
Men hallå alla antivaxxare. Han dog MED, inte AV, covid. Enligt er är det ju en STOR skillnad.

Han dog med Vaccin.
Och enligt ny praxis är det samma som av
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in