2022-01-05, 21:32
Medlem
FoxHounds avatar
Vilken jävla pajasdåre. Tror han att någon tror på honom?
Citera
2022-01-05, 21:49
Medlem
Såg att någon har varnat för företaget på en lokal sida för Alingsås och även lagt till länken till denna tråd

Herr göttsche verkar inte gilla det

https://ibb.co/dmWXQ5b
Citera
2022-01-05, 21:54
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
Såg att någon har varnat för företaget på en lokal sida för Alingsås och även lagt till länken till denna tråd

Klart Företagsbaronen blir förbannad! Det är inte företagsbaronen det är fel på, det är alla missnöjda kunder och samarbetspartners det är fel på, klart som korvspad han är förbannad!
Citera
2022-01-05, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30

Haha kul... har du någon länk? Eller namn på gruppen?
Citera
2022-01-05, 22:01
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1234
Han har nog nu insett vad han ställt till med...
För första gången ifrågasätter o synar folk hans lögner o bluff...

Han gjorde allt i sin makt att fortsätta med sina lögner, men det gick inte hem när allt motbevisats med underlag...

När han inser att han är körd satsar han på medkänsla o hoppas att man ska tycka synd om honom genom lögnen om krock i 100km/h o hjärtstillestånd...

När det inte fungerade heller testar han sin sista taktik genom att bli otrevlig med fraser som: "Skiter i vad du anser", "Din idiot", "Skit i det så lever du längre", "Är du dum i huvet", "Din pajas", in tönt", mm

Tror nog han insett att han är körd nu, därför han inte längre svarar, vilket kan vara det bästa han gjort sen han startade sitt företag....
Jo det var ju det som förvånade från första början, varför ge sig in i svaromål som skjuts i sankt gång efter gång efter gång?
Citera
2022-01-05, 22:29
Medlem
Intressant tråd. Underhållande läsning måste jag säga. Det måste ge företaget exemplarisk PR.

Tänkte jag fyller på med lite fakta. Det kanske är gammal info iom att jag inte läst allt.

2021-05-17
Registrerad för arbetsgivaravgifter
2021-04-23
Avregistrerad för F-skatt
2019-11-15
Avregistrerad för arbetsgivaravgifter
2019-09-19
Registrerad för arbetsgivaravgifter
2019-02-11
Registrerat ny bransch Mark- och grundarbeten
2019-02-07
W Göttsche har tillträtt som innehavare
2019-02-07
Företaget registrerades
2019-01-31
Registrerad för F-skatt
2019-01-31
Registrerad för moms

Fordon
Inga fordon

Säte
Alingsås kommun
Bransch ▷
Mark- och grundarbeten (43.120)
Bildat
2019-02-07 (reg. 2019-02-07)
F-skatt
Avregistrerad
Momsreg.
Ja, sedan 2019-01-31
Arbetsgivare
Ja, sedan 2021-05-17

Nuvarande skuld 482tsek
Historisk skuld 1milj+
Citera
2022-01-05, 22:30
Medlem
Citat:
Haha kul... har du någon länk? Eller namn på gruppen?

https://ibb.co/K2Lbx9Q
Citera
2022-01-05, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Om det finns någon grävmaskinist här så gå in och kolla företagets insta från 11 november, 49 minuter när "någon" anställd i jeans och snobb jacka försöker köra grävmaskin

Eller varför inte 21 Juli 2021, altanbygge i Stockholm där man kör med en skruvdragare från Claes ohlsson känns sådär.

Raderade nu tror jag
Citera
2022-01-05, 23:07
Medlem
AbuserUsers avatar
Notera! Instagramsidan är inte tidsenliga. Första bilden är med all säkerhet inte från en varm sommardag i juni 2019!
Citera
2022-01-05, 23:19
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silverfisken90
Raderade nu tror jag
Nej de ligger kvar på företagets insta.
Citera
2022-01-05, 23:22
Medlem
Citat:

Kundrecensioner och allmänna anonyma reviews är ändå ganska viktiga för ett företag och potentiell kund... hade jag sett att företaget hanterat sina kunder på detta sätt hade jag inte anlitat företaget..

Hade du valt att inte skära av min mening i ditt citat så hade det tydligare framgått att jag anser att reviews är en viktig del. Att jag tar dem med en nypa salt är för att nätet är fullt av idioter, jag söker därför alltid även på andra ställen.

Märk väl här att jag inte på något sätt kastar någon skugga på dig eller säger att du inte gjort det du ska.

I just det här fallet finns det dock en hel del röda flagg med ARN och en hel del dåliga reviews vid Googlesök. Men som nämnt, jag kikar alltid även på andra ställen, ex Allabolag. Men i slutändan kan det ändå gå galet och då är det väldigt viktigt att, precis som du gör nu, upplysa andra om saken. Helt rätt och riktigt i min mening.

Jag har arbetat med att försöka se till att oseriösa företag inte tar sig för långt och jag kan säga att det finns en hel del personer som är enormt bra på att ljuga och vagga in andra i falsk säkerhet. Sociopater finns det gott om i näringslivet. Det enda vi kan göra är att varna varandra. Så det tackar jag dig, och andra som upplyser om sådant här, för.
Citera
2022-01-05, 23:29
Medlem
Är sjukt att såhär oseriösa företag tillåts existera, vi borde bygga arbetsläger där dessa idioter får jobba 16 tim om dagen resten av sina liv om det krävs för att betala av sina skulder. Men vi får se till att styra upp det hela med något seriösare bolag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in