Citat:
Ursprungligen postat av
David1234
Kundrecensioner och allmänna anonyma reviews är ändå ganska viktiga för ett företag och potentiell kund... hade jag sett att företaget hanterat sina kunder på detta sätt hade jag inte anlitat företaget..
Hade du valt att inte skära av min mening i ditt citat så hade det tydligare framgått att jag anser att reviews är en viktig del. Att jag tar dem med en nypa salt är för att nätet är fullt av idioter, jag söker därför alltid även på andra ställen.
Märk väl här att jag inte på något sätt kastar någon skugga på dig eller säger att du inte gjort det du ska.
I just det här fallet finns det dock en hel del röda flagg med ARN och en hel del dåliga reviews vid Googlesök. Men som nämnt, jag kikar alltid även på andra ställen, ex Allabolag. Men i slutändan kan det ändå gå galet och då är det väldigt viktigt att, precis som du gör nu, upplysa andra om saken. Helt rätt och riktigt i min mening.
Jag har arbetat med att försöka se till att oseriösa företag inte tar sig för långt och jag kan säga att det finns en hel del personer som är enormt bra på att ljuga och vagga in andra i falsk säkerhet. Sociopater finns det gott om i näringslivet. Det enda vi kan göra är att varna varandra. Så det tackar jag dig, och andra som upplyser om sådant här, för.