Citat:
Ursprungligen postat av
nakamoto
Ni är ju efterblivna hela bunten. Alex Cessay är halvneger och mytoman, hela hans gangster karriär har gått ut på att snorta kola och utnyttja andra människor. Han är även en kvinnoboxare. Helt klart att hela videon bara är ännu en av hans lögner, folk börjar tröttna på hans ruttna fängelsevideos som också består av en blandning av sanning och Alex's egna gangsterfantasier. Helrutten snubbe som borde sitta på livstid för allas bästa, bara en tidsfråga innan han styckar upp sin lilla gulsminkade dvärgflickvän.
Ja, han kryddar definitivt en hel del.
Nog sagt, han är en mördare och en pundare av lägsta rang. Att han slagits mycket tvivlar jag inte en sekund på.
Men jag har hört honom berätta historier om hur han sett "fienden" i centrum, sprungit hem, hämtat en pistol och kutat ner och börjat skjuta vilt.
Av erfarenhet så är snuten snabba på att punktmarkera och gripa såna här högljudda killar utan gränser. Även om det bara resulterar i månader på kåken.
Att han dessutom är ute så snabbt efter ett mord som han uppenbarligen begick - och erkände i en låt, så skulle det inte förvåna mig om han golat ner folk också. Det finns mycket som inte stämmer med den här snubben.